Kadın erkek eşitliğine inanıyor musunuz?

Bana değil gibi geliyor. Çünkü erkeğe daha çok sorumluluk ve görev verilmiş. Ne beraberken ne de ayrılırken mağdur edilen erkek oluyor. Beklentiler hep erkek için ilk adımı atsın ekonomik rahat ettirsin bir dediğimi iki etmesin. Kadın ise bunları yapması için erkeği mecbur kılıyor.
Kadın erkek eşitliğine inanıyor musunuz?
Cevapla