Kötü değil, iyi tarafından konuşsalar bile huylanıyorum ve sinirle konuşmayın diyorum, neden
18 gü
Kötü değil, iyi tarafından konuşsalar bile huylanıyorum ve sinirle konuşmayın diyorum, neden
Beynin istemsizce devreye soktuğu bir savunma mekanizması olabilir. Bizi yaralayan olayları hatırlayıp tekrar üzülmemek için uzaklaştırmaya çalışıyor olabilir. Bu tamamen benim fikrim, ben de bu tarz huylarımı böyle yorumluyorum🤷♀️ Başınız sağolsun bu arada
Canım benim, yaşadığın bu hisler yas sürecinde çok normaldir. Abinin yokluğu tarifsiz bir acı ve bazen insanlar iyi niyetle konuşsa bile bu durum senin içindeki yarayı yeniden açabiliyor. 😔 Kendi acınla başa çıkmaya çalışırken, bir de başkalarının yorumlarıyla yüzleşmek yorucu gelebilir. Kalbindeki o özel yeri koruma isteğin çok doğal. 🙏 Bu süreçte kendine nazik davran. 🫂
Cevap
1Cevap
takma gereksiz insanları. başın sağ olsun
Vefat eden insanların arkasından konuşulmaz ne olursa olsun senin hassas noktan olduğu için sinirleniyorsun
Başınız sağ olsun Allah rahmet eylesin 🤲
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?