23 gü

Dünyaya bakınca tanrıya inancım azalıyor neden?

Dünyaya bakıyorum, derin derin düşünüyorum, Tanrı'ya inancım azalıyor çünkü o kadar saçma şeyler var ki çok değişik ya, bir sürü mantıksız şey var mesela ve bu mantıksızlıklar beni ateistleştiriyor, dünya sistemi olsun vs. mesela en basiti dünyanın çoğu batıl yaşam tarzında, madem Tanrı var buna neden izin veriyor, o zaman herkes cehennemlik, onu geçtim açlıktan öleni var, bir insan neden bu kadar fakir olur, rızık vermeyecekse neden var oldu, amaç ne gibi gibi daha bir sürü şey kafamı kurcalıyor, sanki her şey tesadüfi gibi geliyor

Dünyaya bakınca tanrıya inancım azalıyor neden?
Cevapla