İçim hiç rahat değil, bir de hamileyim, aşırı kötü hissediyorum kendimi
20 gü
Geçmişinizi sormadiysaniz konjsmadiysaniz bence fazla kurcalama... Belki o da farklı şeyler yaşamıştır kim bilir. Arada baginizi zedelemez belki ama sennden soğuma ihtimali olur... Ne güzel sormamis sormadiysa önemli görmedi demek ki. Hamile oldugun için hassas dönemindesin ondan böyle oluyor. Bu konuda anlatılanlar var dini açıdan da gizlemen daha iyi olur. Ayrıca biri çıkıp şunları bunları yaptık derse kıskanıyor cekemiyor. Onu zamaninda reddettigim için iftara atıyor dersin... Bazen güzel şeylerin devamı için böyle şeyler gerekir. İçini ferah tut ve bebeğine odaklan. Unutma sen ne hissedersen bebeğin de onu hisseder
Evet öyle bebeğim kaygıyla büyüyor zaten aşırı kaygılıyım bide böyle şeyler çok yargılanıyor evlenmeden önceydi her şey birde eşimde zaten iki kere konuşmalarını yakaladım başkasıyla onunda geçmişi var belki bilmiyorum
Seninle evlendikten sonra mı yakaladın... O zaman kendi gecmisinle değil onun sadakatine odaklan... Yani ne desem ki. Zihnini başka şeylerle meşgul et. Yürüyüş yap canın sıkıldıkça el işi yap masa sehpa boya... Biseyler yap ki zihnin boş kalmasın.
Evet hamileyken başkalarıyla konuştu iki kere birde Google geçmişinde bazı arattığı şeyleri gördüm
Yani +18 şeylere baktiysa sorun etme. Konuşmalar önemli...
İşte bir kaç kızla konuşmalarını da yakaladım
WhatsApp mi? Sosyal medya falan mı? Nasıl seyler
Hmmm. Ciddi bı şekilde konuş onunla bu meseleye ilgili... Bu şekilde konuşması hoş değil. Sen ondan sonra kimseyle olmamissin o da olmamali
Konuştum oda bilmiyor naptıgını
Sorun neyse çözün. Böyle alismasin
İşte erkekler yapınca kahraman ilan ediliyorlar ama yazılanlara bak nasıl yargılıyorlar garipler
İşte burdan anla nasıl tepki alacağını ve lütfen biraz objektif ve mantıklı düşün.
Canım benim, hamilelikte duygusal yoğunluklar yaşaman çok doğal, sakın kendini kötü hissetme. 🥰 Geçmiş ilişkiler senin özelin ve bu konuyu eşinle paylaşmak tamamen senin kararın. Asıl önemli olan şu anki huzurunuz ve yeni gelecek bebeğinizle kuracağınız güzel yuva. İçinde rahatsızlık kalırsa nazikçe paylaşabilirsin. Yoksa da şu anki mutluluğunuza odaklanmak da bir seçenek. ✨👶 Unutma, önemli olan senin içindeki barış.
Cevap
33Cevap
Yaptıpın hatadan eşine karşı değil Allaha karşı sorumlusun temiz bi kalple tövbe edip yaptığından pişman olduysan gerisini düşünme vesvese şeytandandır gizli kalan herşeyi yaradan örter ta ki onu aleni anlatana kadar
Tövbemi ettim zaten tesettüre girdim belkide bununda yükü var kendime yakıştıramıyorum bazı şeyleri
Bunlar hep şeytandan işte işte kimse tövbe ettikten sonra gecmişinden sorumlu değildir Allahaı inkar edip en azılı günahkarlara bile af kapısı acıkken sen bilmeden bazı şeyleri genclik heyecanıyla yaşamış olabilirsin mühim olan bu dakikadan sonra yaptıkların yürwğini ferah tut
İnsanlar çok yargılıyor anlamıyorlar herkesin hayatına biriler giriyo benim eşimin de girmiştir eminim ki eşim zaten iki kere evliyken birileriyle konuştu erkeklerde bu tolere ediliyor ama kadınlarda neden sanki ors gibi davranılıyor o dönem özentlilik oluyo ne bilim ortamlar oluyo ister istemez o zaman ki akılla yapılıyor birde zaten o kişilerde evlendi
Farkındaysan bunu kendine dert eden sensin aslında kimin ne dediği hiç önemli değil ssnin vicdanın rahat olduktan sonra kimin ne dediğinin hiçbi önemi yok herkes hata yapabilir kaldı ki hatandan ders almışsın ayrıca evli olup ta ne haltlar karıstıranlar var neredensin yaşadığın yer küçük bi yer mi
Farkındaysan bunu kendine dert eden sensin aslında kimin ne dediği hiç önemli değil ssnin vicdanın rahat olduktan sonra kimin ne dediğinin hiçbi önemi yok herkes hata yapabilir kaldı ki hatandan ders almışsın ayrıca evli olup ta ne haltlar karıstıranlar var neredensin yaşadığın yer küçük bi yer mi
Hayır değil ama sosyal medyada ulaşılabilir artık ve içerikler çekiyoruz orada tanıyabilirler belki
Sen insanları mutlu etmek için değil seni vareden için yaşa yengec balık ya da başak mısın sen
Evet yengeç 🤦♀️ aslında eşimin de bana evlendikten sonra çok hatası oldu ama kadınlar söz konusu olduğunda her şey farklı oluyor arkadaşımla konuştum o da dini anlamda söyleme dedi zaten ben geçmişteki ilişkilerde sevgiyi öyle şeyler sanmışım garip
Sıkıntı basınca muminun suresi97 98 ayeti oku bu seni aşırı rahatlatır yengecler aşırı gazlarlar kendilerini yaşadıkların hep şeytandan içindeki kurt kimseye zarar vermez sadece kendini tüketirsin bi de hamilelik hassas dönemlerin bunun da etkisi var ilk cocugunuz mu olcak
Evet ilk çocuk bide zaten yıllar geçti üstünden herkes evlendi belki çocukları var onlarında ben sadece bi konuda tetiklendim sonra da düzelemedim sürekli zikir çekiyorum bazen delircek gibi hissediyorum
Hele de kapandıysan artık seni kimse tanıyamaz namazlarını kıl zikrini çek hepsi gelip gecer karadenizlimisin sen
zamanında anlatman gerekirdi. iş işten geçmiş artık. hamile olmasan aslında anlattıktan sonra başına gelen müstahak
Neden müstehak nasıl konuşuyorsun ya bende kendi kendime sevgili olmadım o insanlar da erkek ve onlarda evlendi ben kadın olarak şu an bunun vijdanını yaşıyorum zaten
ilişki yaşamışsın ve bunu anca söylüyorsun zamanında söylemen gerekirdi yediğin haltları. hamilesin. ona daha da ihtiyacın var huzurunu bozma
Ilişki yaşamadım ben doğru okuyun lütfen sevgilim oldu ama ileri bir durum yaşamadım
kusura bakma ben o açıdan okudum dkdkdkdk yine de anlatma bence
Hamilesin neden aklın eski sevgilinde kaldı ? ohaaa eee yuh sana. Başkasının çocugunu taşıyorsun ve hala eski erkek arkadaşını mı düşünüyorsun. Hiç utanman yok mu? irençsin. midem bulandı. mümkünse bana geri cevap verme.
Ben evlenme kararı aldıpımda anlattım hem ben hem eşim
Benim eşim hiç sormadı ben de sormadım
Biz lisede sevgili olduk sonra 6 sene çıktık ayrıldık 5 sene ayrı kaldık ve hayatlarımıza girenler oldu mecbur anlattık barıştıktan sonea
Keşke ilk sevgilimizle evlenmiş olsak
Ben ilk sevgilimle evlendim şükür senin olmadı galiba
Maalesef ben çok geç evlendim
Anmadım mutluysan şu an sıkıntı yok Rabbim bozmasın bende 27 yaşımda evlendim
Evet mutluyum şükür
Rabbim bozmansın inşallah hamileyim demişsin soruda galiba Rabbim bebişinide sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin
İnsallah teşekkür ederim
Rica ederim sizin peki özel değilse kaç sevgiliniz oldu benim 5 sene ayrı kaldığımda kısa süreli 1 ve 2 yıl süren 1 olmak üzere 2 sevgilim olfu
6 tane falan
Anladım olabilir ama söylemeyi neden düşünüyorsun peki
Ya işte o eskilerden biri bizi görür evliliğimi falan gelip anlatırlar falan
Anlatma bence ya benim eşimin eski sevgilisi gelmişti bizim düğüne ama ne bana ne eşime saygısızlık yapmadı
Bana kalsa ben anlatmam zaten tövbeliyim ama onlardan biri anlatır mı diye kaygım
Bence anlatmaz ya bilmiyorum ama
Zaten 6 yıldır evliyim onlarla da 8 yıl önce bitti
Baya olmuş maşallah bende 7 yıldır evliyim anlatmazlar birde yani sevgiliydik deseler ne olacak ki geçmiş bitmiş
İşte sevgili olmam sorun değil zaten evde falan kalmam yanlış anlaşılıyor
Anladım onu bende yaşadım yani yaşamayan yoktur ki
Evde mi kaldınız yani
Evet birisiyle oldu
Ya işte bebeğe odaklanmıyorum bunlar yüzünden
Neden ki yani
İstersen mesaj at bana gizliden çıkayım
Ya geçmişte böyle şeyler yapmak yargılanmak garip yani mesela bazen bazı şeyler diyorlar aşırı üzülüyorum işte kadın kendi namusundan sorumlu işte günah nikahsız durmak böyle şeyler bana kendimi kötü hissettiriyor bide böyle şeyler garip karşılanıyor aynı evde olunca sanki herkesle birliktelik yaşamış geçmişi kirli diyorlar
Çıktım yazarsan
Evet o yönden haklısın namus var evet garip karşılanır karşılanmasıda gerekir ama hepimiz cahil kafa ile ile yaptık nefsimize tek düştün
Anlatma bence üzülürsün yaşanmış bitmiş boş ver kötü biri olduğunu düşünme. Neler yaşadın?
Evet ya böyle ilişki yaşadım deyince de herkes yargılıyor kötü anlıyor o dönemler böyle evde kalmak falan normaldi yani özentilik mi cahillik mi bilmiyorum ama hiç kimseyle birliktelik yaşamadım sınırlarımı hep korudum zaten o zamanlar açık biriydi aklım bir karış havadaydı gençlik yani evlendim her şey farklı oldu o kişilerde evlendi zaten belkide çoluk çocuğa karıştı bu ara çok takmaya başladım bilmiyorum
Açık veya kapalılıkla alakası yok bunun. Eğer anlatırsan kafada kurup durur. Ne yaşadın ters ilişki falan mı
Hayır ya öyle şeyler yaşamadım
Ortada bişey yok o zaman
İşte sevgili yakınlaşmaları normal yani bir birliktelik tarzı şeyler olmadı zaten ama işte insanlar bayılıyor kadını yargılamaya erkek yazsa buraya böyle konuşulmaz
Oral seks falan sanırım bence çok anlatacak bir durum yok
Anlatılacak var anlatılmayacak var nedir kötü hissettiren
sormadı hiç geçmişi bende ona sormadım ama keşke sorsaydı anlatsaydım vijdanım rahat ederdi diyorum 6 yıldır evliyim eşimden önce lise üniversite toplam 7 sevgilim oldu hepsiyle de bazı yakınlaşmalar yaşadım hatta üniversitede evde falan kalmıştık ama hiç biriyle aramda cinsel birliktelik olmadı yani zaten evlendim neyse liseden mezun olalı 13 sene üniversiteden mezun olalı 7 sene oldu ama ben bunların vijdanıyla yaşıyorum o zamanlar böyle evde kalmak ne bili eve gitmek falan normal geliyordu gençlik mi cahillik mi bilmiyorum şimdiki aklımla asla öyle şeyler yapmam zaten pişmanım tövbemi de ettim hatta tesettüre girdim evlendikten sonra sosyal medyada yazmalı videolarım fotoğraflarım hep düşünüyorum sürekli o eskilerden biri o videolardan falan beni tanır mı ne bilim herşeyi anlatırlar mı işte bunu yaptık şunu yaptık yakınlaştık birlikte kaldık ya da bize geldi falan diye namaz korkuyorum ama bunlar aklıma geldikçe düşüncesi bile delirticek gibi oluyo bi çıkış kapısı bulamadım bi türlü
Hayır ciddi bişey değil evde falan kaldık ama birliktelik falan yaşamadım hiç biriyle sadece ev diyince herkes kötü algılıyor
Sevgili yakınlaşmaları işte oda olsa şimdiki aklımla kendime yakıştıramıyorum o zamanlar 17 18 20 li yaşlardı şimdi 33 yasındayım
Dediğim gibi ileri bişey yaşamadım
İleri bişey yaşamadım ama evde kalmak insanlara farklı düşündürebilir o yüzden
Evet 7 yıl geçti bide o kişilerde evli zaten
İşte canımı asıl sıkan şu o kişiler keşfette falan görürde yıllar önceki şeyleri açar konuları diye
İşte bilmiyorum tepkisi ne olur kocam da evlendikten sonra bazı hatalar yaptı ben affettim
Niye öyle oldu ki anne olunca geçmişin kötü mü geldi
Annelikle alakalı mı bilmiyorum sosyal medyada videolar çekiyoruz bazen keşfete düşer onlardan biri görüp anlatırlar diye tedirginim
Anlatmazsan haksız olur, gerçeği gizlemek yani. O bilmiyorsa, Allah biliyor.
Sakin ol. Hormonların saçma sapan durumda şu an, uyma onlara
Evet hormonlar bide boş durmak şeytsn çok vesvese veriyor düşününce herkes kendi yolunda o kişilerde evli zaten ama vesvese sürekli zihnimde
Durduk yere germe ortamı. Söylesen ne olacak yok yere sıkıntı
anlatma daha bu zamana kadar neyi bekledin aq
Geçmiş ilişkiler derken Evlenmeden önce eşine bahsetmedin mi
Sacmalama hamile olmayı mı bekledin? Nerden cıktı bu konu?
Hamile olmayı beklemedim hamileyken tetiklendim
Peki bakiremiydin? Yani evlenirken sorun olmadı mı?
Bakirelikle alakası yok ki o derece ileri şeyler yaşamadım ki zaten
Ohooo sevgilin oldu elini tuttun öpüştün. Acaba kocan kime napıyodu o ara. Bu konu kadınların mağdur oldugu konu.
Ya benim tek suçum evde kalmak işte bişey yaşamasam da keşke kalmasaydım yani kendime şimdiki aklımla yakıştıramıyorum yoksa böyle ciddi ileri bir durum zaten yaşamadım
Kaldınsa kaldın. Helal olsun evde kalıp tutabildin kendini. Mis gibi anne olacaksın güzel seyler düşün. Kocan odun değilse ne ala. Nazlan tadını cıkar hamileleiğin. Kadınlar zehir etmeyi çok iyi bilir kendilerine
Evet sınırlarım hep vardı zaten kocamı seviyorum onun bana evlendikten sonra yanlışları oldu ama düzeldi şimdi sadece evde kalmak hep yanlış anlaşılıyor tabu bu yani zaten o kişilerde evlendi çoğu normal sevgili yakınlaşmalarından ileri gitmedim
O halde dediğimi yap kocan cok sanslı
Ya işte tek sorun evde kalmış olmak falan ev geçince bi cümlede kadınlara damgayı vuruyorlar burada bile neler yazdılar bu kötü hissettiriyor sadece yoksa kötü bişey yapmadım millet parklarda bahçelerde neler yapıyor ama hamilelikten mi ne bilmiyorum aşırı kötü hissediyorum kendimi
burada 18 yasını bile doldurmamış ergen cok ve kötülük etmekten zevk alıyorlar. Evet hormonlar sana bunları düşündürüyor. İçin rahat olsun. Erkeğe durduk yere anlatılmaz böyle seyler sana bakısı değişir. Kendi her haltı yemişse bile değişir. Sana güveni kalmaz. Sacmalamayı bırak kocana nazlan. Yanlışlarda yapmış bak. Onların acısını cıkar. Hemen şimdi aşer koşsun gitsin alsın. Eğlenmene bak 😅
Ya işte keşfete bazı videolar düşüyo eşimle görürler mi işte yazarlar mı tanırlar mı kafamda bi sürü düşünce geliyo
Ohooo olmayacak seyler. Sen cidden hamilesin 😂
İşte olabilecek ihtimalleri düşünüp kahroluyorum
Bunların binde bir bile olasılığı yok kendi kendine eziyet etme seni unuttu onlar. Artık her kızın bi gecmişi var ohooo. Düşünme
Öyle mi dersin bazen de zaten diyorum o kadar video içinden benimkilere mi denk gelicilerle
Ah ahh gelmicekler tabi ve gelselerde bişey olmaz yani o kadar boş ki şu kaygın
Ay ne bilim görürler tanırlar falan anlatmaya cesaret ederler mi bilmem
Görmezler
Anlatmak gibi düşünceleri zaten olmaz
Cesaretleri hiç olmaz ne sanıyosun ya bu işleri.
Ne bilim olmuycak şeyler olucak gibi geliyor işte
Gelmesin kac aylık
8
Oy oyyyyy maşallah az kalmıs.
Evet şükür az kaldı
Çok sancı oluyomu vakit daraldıkca
Evet oluyor bazen sağlıklı dogsunda çekerim
Allah kavustursun
Hamile olmadan önce anlatsaydın belki hamile kalamazdın mal mısın yani zamanı mı çocuğunu tek büyütmek mi istiyorsun
geçmişte ilişkiler yaşasan da seni hamile bırakıp nihayete eriştiren kocan. gerek yok anlatmaya.
Ne alaka şu an evlisin ve hamilesi neden geçmişi açıyorsun yaşanan yaşanmış ve bitmiş
Onlardan biri görürse anlatır mı diye 7 yıl oldu
Aynım şehirde misin ki hem eşinin de belki vardır eskileri sana anlatmadıklar boş ver kurcalama derim
Yok sosyal medya işi yapıyoruz keşfete falan düşerse diye
Yok be düşse bile hoş eski zamandan illaki arkadaş olabilir yani eski arkadaş sende o arkadaşa dersin eğer yazan olursa artık evliyim diye oda yazmaz herhal de
Ama sanırım boşa kaygılanıyorum
Bence de geçmişi geçmişte bırak ahah şimdiye bak ve kaç aylık hamilesin
Bence de geçmişi geçmişte bırak ahah şimdiye bak ve kaç aylık hamilesin
Erkekler sanırım evlenen birine de bulaşmaz yani
8
İyiyiy 😀 ozel konuşmak ve sormak istediğim var acaba takip atabilir misinn
Bunlar evlenmeden önce konuşulan şeyler
Evlenmeden önce sormadı ben de sormadım
Konusu açılmalıydı
Yani böyle basit şeyler yüzünden bile boşananlar var. Ama eşiniz için önemli olduğunu düşünmüyorum çünkü bunu en çok da erkekler sorguluyor. Yani söylemenize gerek yok muhtemelen. Zaten hamileyken strese girmek iyi olmaz
Yani o hiç açmadı ben de bahsetmedim
Geç kalmışsın anlatmakta
Öyle ama hiç sormadı bende ona sormadım
Sormadıysa nieden anlatıyon
Anksiyete hastasıyım
Yazık olmuş adama
Neden yazık olsun ki
Sevgilin çıksa kocana senin karını becerdim dese nolacak
Boş yapma ya ben kimseyle birlikte olmadım
Geçmiş ilişkiyi anlatayım mı diye soran kim sen değilmisin
İlişki derken sevgililij anlamında söyledim ben birliktelik mi yaşadım yazdım
İlişki yazmışsın
Biraz erken değil mi?
Anlatmamak lazım bence
Öyle bir hata yapayım deme
hamileisn nessini anltacaksn ki
Sende kalsın üzerse bebeğine sıkıntı olabilir
Evlendikten sonra da devam ettin mi
Hayır tabiki
Anlatma şu an vakti değil ağzından bile kaçırma
nereden aklına geldi?
Kaygılarım tetiklendi
belki biraz sakinleşerek bunu tekrar düşünmelisin
Sakinleşince mantıklı şeyler söylüyorum kendime zaten ama kaygı gelince felaketleştiriyorum herşeyi
istersen seni dinlerim
Ne anlatacaksın ki knk
Ayağına sıkmaya gerek yokkkkkkk.
Geçmişi açma
Ya geçmiştekiler açarsa bi gün
Açmasına izin verme
Nasıl izin vermiycem içerik üretiyoruz keşfette falan videolarımız karşılarına çıkar diye korkuyorum
Nerede tiktokta mi
Geçmişi geçmişte bırak
Öyle yapıcam 8 sene oldu zaten
Sana geçmişi ni sordu mu
Hayır sormadı ama sosyal medyada görünürüz biraz o yüzden endişem
Sormadıysa sende kurcalama
Sosyal medya da sizi kimler görecekki
Ya işte o eskideki insanlar işte eski sevgililer mutluyum falan diye bozmak isterler mi ne bilim biz sevgiliyken böyleydik falan diye anlatırlar mı utanç verici geliyo
Kimseyi umursama hayatını yaşa
Bu arada kaç. Aylık hamile siniz
8 aylık
Allah kucagınıza almayı nasip etsin inşallah
Kız mı erkek mi
anlatma
Anlatma
Evet
nasıl ilişkilerrrr
Anlatma sakın
Neler oldu ki
ne tür ilişki
Sakın anlatma
Psikolojim bozuldu zaten
@Kizlarsorar45333 hayatının yanlışını yapacak yoksa
Unut gitsin daha çok sıkıntı cekiceksin şu an sağlığın yerinde değil pişman olursun
Haklısın o kadar negatifler ki buradakiler daha kötü yaptılar beni
Anlat
Kaç yıldır evlisin
6
Gizliden çıkayım mı daha detaylı konuşalım burdan yazarsam kaldırırlır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?