Daha önce kürtaj olduğumu ciddi bir ilişkiye başladığım kişiye söylemeli miyim Allah'la benim aramda mı kalmalı?
Söylemelisin
Bunu kendine bile unutturmalısın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Söyle bir tavsiye verecem tabiki de seninle Allah arasında eğer sen bu konuda tövbe ettiysen ve pişmanlık yaşadıysan kimseye söylemek zorunda değilsin o senin gunahin ve Allah bilir gunahini sevabını ama sen şimdi daha 2 aylık bir iliskinde bunu dile getirirsen farklı anlaşılabilir yani karsindaki kişiye göre değişir ama sevgisinin kalacağını sanmıyorum sorun kürtaj degil sorun ona en başta yalan söylemen.. aklında bulunsun
kürtaj olduğunu söylersen bırakır seni ama yine de riske değer söyle için rahat etsin
lütfen yanlış anlama ama sen daha o çocuğa sahip çıkamamışsın diye düşünür onun gözünde nasıl bir durumda olursun bilemem bu yüzden istemeyebilir
Haklısın da üniversite okuyordum evet hata yaptım yaparken sonuçlarını düşünmeden ama olduktan sonra toplumdan da çekindim ailemden ne derim ne yaparım diye... düşünmeden hareket ettim büyük bir pişmanlık bu da benim için ama geçmişimi düzeltemiyorum 😢
maalesef bari o çocuk için yasin falan oku
buna soyle 1 yorum yapicam
soylemedin ve evlendiniz bu adam bunu şeş kaza bir yerden duydu ne olucak?
ayrilcak devam edicek eğer devam edicekse simdide devam eder ayrilcaksa ztn simdi ayrilir bosa yillarin heba olmaz da yasin 23 ne ara hamile kalsın kürtaj olsun be kardes
Karşındaki kişi rahat birisi ise bunı belirtmene gerek yok. Ama "benim evleneceğime kadın bakire olmalı" diye düşünen bir erkekse söylemelisin.
Buna benzer bir konuşma geçmişti aramızda o kadar sert bakmıyor bu konuya da bu bekaretten daha ciddi bir konu değil mi?
Genelde ilişkide bir erkek için önemli bir konu. Burada kürtajı neden yaptırdığın önemli. İlerde sevgilin olacak kişiyle evlendiğin zaman yine aynı sebeplerden falan kürtaj yaptıracaksan sıkıntı. Ama yok olmayacaksa bir önemi yok.
Nasıl yani aynı sebeplerden? Eski sevgilimle olmuştu bilinçsiz bir şekilde istenmeyen bir hamilelik yaşadım 5. haftada da sonlandırdım daha sonra anlaşamadık ayrıldık ama şu an hayatımdaki insanı çok fazla seviyorum çok aşığım ve kaybetmekten deli givi korkuyorum ben söylemesem evlenince ya da bir gün bir şekildeydi hastanede ya da başka bir şekilde karşısına çıkma ihtimali de var + vicdanım da rahat değil
Kürtaj olmanı gerektiren sebep neyse ondan bahsettim, sebebide söyledin zaten. Vicdanın rahat değilse söyleyeceksin o zaman. Herşey oluruna varır.
Cevap
14Cevap
Yani saklayacaksan bir ömür boyu saklamalısın aradan zaman geçtikten sonra vicdan yapıp söylersen işler boka sarar haberin olsun. Ya başta söyle ya da hiç söyleme
Haklısın bu konu açılmıştı ve daha önce bir şey yaşamadım dedim yalan söyledim şimdi vicdan azabı çekiyorum ve başlayalı 2 ay oldu seviyor beni buna çok Emin'im ama 2 aydır niye söylemedin demez mi ki söylemeyi bırak ilk başta olmadı da dedim
O zaman söyleme ama olduda evlilik olduğunda bişeyler yaşadığını o zaman anlayacaktır. Onu napacaksın bilemiyorum
Bekaret konusuna takılmaz ki takılsa bile kürtaj korkunç ciddi bir şey değil mi asıl problem bu değil mi?
Yani bilemem neye takılacağını ozaman saklayacaksın ömür boyu aman ben dayanamıyorum söylicem deme
Ne olursa olsun söylemelisin. Ciddi bir ilişkiye başladığın insanla aranda saklı gizli kalmamalı.
asla ama asla zaten söyledikten sonra o eski o olmıyacak ;)
Bence gerek yok söyleyince nolacak bazen sessiz kalmak daha iyidir.
Ama bir gün öğrenirse? Kendini onun yerine koysan. Bende söylemedim başlayalı 2 ay oldu ama beni ne kadar çok sevdiğini gördükçe bu sevgi altında eziliyorum sanırım
söyle gidecekse öyle gitsin ya da yanında olacaksa öyle kalsin
unutma yalanlarla kurulan gerçeklerle yıkılır
Peki nasıl söylemeliyim çok büyük bir hatam vardı açıklama isteme benden gibi ne olduğunu tam olarak anlatmadan mı söylesem çok zor bir şey çünkü
yerinde olsam hemen demem ilişkinin durumuna göre hareket ederim
Bende öyle düşündüm başlayalı 2 ay oldu söylemedim ama çok seviyor beni ciddiye gidiyor ilişkimiz ve evlendikten sonra öğrenilirse diye korktum ne yapsam diye düşünmeye başladım
açıkcası bunu senle konuşmak isterim ama malum sen gizlisin her şeyi de ulu orta konuşamayız
ama ne kadar ciddi olursa olsun zamanla bazı şeyleri görmek gerek
mesela bazı yöntemler var bilmen için
soylemelisin evlenince senin geçmişini arastirabilir
Evet araştırabilir hastane kayıtları falan yalanlar bir gün gün yüzüne çıkabilir bende ondan korkuyorum...
sanırım evlenince hep arastiriyolar bunlari çünkü bir arkadaşım da öyle demişti?
Araştıracak adam evlenmeden önce araştırır
benim bir arkadaşım evlendi 2 yil sonra arastirmis
Aklı sonradan başına gelmiş demekki :) bişey bulmuşmu peki
bulmuş tabiki hastane kayitlari adamlari da bulmus
Ne bulmuş yani. Kürtajmı yaptırmış oda
evliler ya ama araştırmış bulmus eski çocuk yaptığı adami sevgililerini herşeyi yani
Sonuç ne oldu peki boşandılarmı? Konu dışı meraka girdi olay kusura bakmayın. 1 xper olduğum için özelden yazamıyorum :)
yoo baya sürdu evlilikleri
77u777 özelden yazma şansın var mı birşey soracağım
ne gibi bişey sorucaksin
Evlilik düşünen hacı abiler işte bunu göz önünde bulundurarak evlenin djdjdkldf
Iliskiler guven uzerine kurulur. Gecmisinden utaniyorsan, yasamana dikat edicen. Karakter meselesi
Söyleme. Hatta kızlık zarını diktir.
Söyle de terketsin 😄😄
herkese sole hatta afis yapip duvarlara as
Kendin karar ver bence
kendi şıkkımı bulamadım yuh diyorm sana
ciddi bir ilişkin mi var şu an ?
Evet
söylersen ayrilcaktir ama söylemen gerekiyo
Tamam söylemeye çalışayım o zaman
Söylemen caiz değil.
söylemelisin
Herşeyi söylemelisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar