Boşanma aşamasında olduğum kişiye hamile olduğumu söylemek zorunda mıyım?

Spiral taktırdığım halde gebelkaldım, nadiren de olsa oluyormuş. Gebelik belirtileri yaşıyordum ama ihtimal vermiyordum,
dün test yaptım pozitif çıktı. Yarın kontrole
gideceğim. şu an boşanma aşamasındayız,
söylemek zorunda mıyım? Evliliğimize aileleri
dahil ettiğimiz için yürümedi, aramızda hiç
sorun yoktu. Anlaşmalı olarak boşanacağız. Hiç
çocuğumuz yok bu arada. Az önce imla hatası var diye sorum kaldırıldı anlamadım
Boşanma aşamasında olduğum kişiye hamile olduğumu söylemek zorunda mıyım?
Cevapla