Spiral taktırdığım halde gebelkaldım, nadiren de olsa oluyormuş. Gebelik belirtileri yaşıyordum ama ihtimal vermiyordum,
dün test yaptım pozitif çıktı. Yarın kontrole
gideceğim. şu an boşanma aşamasındayız,
söylemek zorunda mıyım? Evliliğimize aileleri
dahil ettiğimiz için yürümedi, aramızda hiç
sorun yoktu. Anlaşmalı olarak boşanacağız. Hiç
çocuğumuz yok bu arada. Az önce imla hatası var diye sorum kaldırıldı anlamadım
dün test yaptım pozitif çıktı. Yarın kontrole
gideceğim. şu an boşanma aşamasındayız,
söylemek zorunda mıyım? Evliliğimize aileleri
dahil ettiğimiz için yürümedi, aramızda hiç
sorun yoktu. Anlaşmalı olarak boşanacağız. Hiç
çocuğumuz yok bu arada. Az önce imla hatası var diye sorum kaldırıldı anlamadım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer