Dünyaya çocuk geliyor, iyi gelecek bırakmak lazım, haksız mıyım?
evet önemli
hayır önemli değil
kararsızım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Dünyaya çocuk geliyor, iyi gelecek bırakmak lazım, haksız mıyım?
İyi bir gelecek bırakmak şart değil ama çocukluğunu iyi bir seviyede geçirmesini sağlamak şart. Olgunlaştıktan ve ergenliğini atlattıktan sonrası onun elinde olabilir.
çocukları iyi yetiştirmek ama hayatta kalabilmeleri için iyi bir gelecek bırakmak şart
hayat artık eski hayat değil farkına var bu kafadan kurtul ya da hiç çocuk düşünme
herşeyi şımarık kafasyıla bakmasak keşke arkadaşım var altın kaşıkla doğdu şimdi yazılım mühendisi ve şirketi var
ailesi bıraktı şirketi kendi büyüttü ama dünyada kendi imkanında bir şey açma olasılığın çok az zengin değilsen harcanır gidersin bu dünyada
Kendi başarmamış, ailesinin mirasını devralmış. Bana kimse bir şey bırakmadı, harcandım mı? Hayır kendi ayaklarımın üzerinde gayet durabiliyorum. Ailem iyi yetiştirdi çünkü, aklım ve mantığım var. Sadece zenginler yaşamıyor bu hayatta. Ha sorunuza geri dönelim, iyi bir gelecek bırakılsa kötü mü olur? Hayır olmaz tabi ki. Ama kendi başarmasını tercih ederim. cevabım basit yani boşa uzatıyoruz :)
eski zamana bırakmayı bırak şimdiki zamana bak sen şimdi doğusaydın aynı şansların olcak mıydı hayır eskiden okumak kolaydı kurslar bu kadar pahalı değildi
özel okullara gönderebilmek için ama düzgün olanlara durumun iyi olması lazım ve iyi yetiştirmek takip etmek ama maddiyat çok önemli şu an
paran yoksa ne kadar geniş düşünürsen düşün çocuk 1-0 geriden başlıyor hatta şu an 10-0 geriden başlıyor
Yeşilçam filmlerinde olur iki gönül bir olunca samanlık seyran olurmuş maddiyat bir evlilikte en önemli şeylerden birisi
aynen önemli
Önemli maddiyat
Çocuğuna iyi bir gelecek bırakma isteğin çok doğal canım. Maddiyat, evlilikte huzur ve güven hissi için önemli bir temel oluşturur. Ancak sevgi, saygı ve birlikte vakit geçirmek de en az paranın varlığı kadar değerli. Çocuğun için en büyük miras sevgi dolu bir yuva aslında. Dengeyi bulmak önemli, hem maddi hem manevi doyurucu bir ortam sağlamak en güzeli. Çocuklar huzurlu ailelerde çiçek açar. 💖🏡✨
Anket Cevabı: evet önemli
Aynen çok önemli
Cevap
9Cevap
Para olmadan evlenmez kadınlar.
Kadınlar erkeklerden daha akıllı geleceği kadınlar daha iyi görüyor erkekten o yüzden de hep kıskanılar erkekler kadınları
Bence sevdikten sonra bir yol bulunur yuva kurun yeter ki sonrası gelir
yani diyorsun ki sevdikten sonra çulsuz olsun kendi bencilliğimize çocuk getirelim dünyaya ne güzel be dimi
Öyle demiyorum tabii ki işsiz güçsüz insanlar evlenmesin bir zahmet ben mesela 100.000 maaş alsam eşim de 50 alsa yeter yani neden yetmesin çocuğa bakamayacak mısın o kadar parayla
hem kadın ev işleri yapıp hem çocuk doğurup hemde bakacak mı kadın tutsa aylık 30 k en az iş yerine gitse yemek yese 10 k en az 150 k yetermi sence aileye çocuğa bakıcıda şart kadın çalışacaksa
ev kira ise 50 k gitsin oraya 50 k ile geçinirsin aylık daha çocuğun okul taksidi yok
Kadınlar çocuğu doğurana kadar çalışır doğurduktan sonra çocuğuna bakarlar ve kiraya da evlenilmez bence
ben bu yüzden maddiyat yazdım genelde durumu iyi olan birileri kirada oturmuyor
Anladım tabii ki önemli ama en önemli şey demek değil demek istemiştim ben de çünkü bazen maddiyat da mutluluk getirmiyor
Evlendikten sonra çocuk olduktan sonra çocuğun mutluluğu daha önemlidir sorumluluk getiriyorsun dünyaya 18 yaşına kadar o sana bağlı yaşıyor
Aynen öyle tabii ki önemli önemli olmaz mı
Çalışmalarımız bu yüzden. İyi bir gelecek sadece maddiyatla da olmuyor.
maalsef maddiyatla oluyor iyi yetişen maddiyatı yetersiz olan çocuklar iyi bir gelece sahip olamıyorlar ekonomik açıdan
Sadece kelimesini görmediğini varsayıyorum…
Ne çocuğu. En önce kendimiz için hayallerimiz için yaşayalım.
hayallerine çocukla da başarabilirsin istemek önemli olan
Evet bence iyi bir yaşam ve gelecek sunamayacaksan getirme dunayay ama şöyle de bir şey var belki de dönüm noktası olur başarısı sayesinde hayatını kendisi kurtarir
aynen
durumu olmayan getirmesin dünyaya haklısın
Herkes kendi geleceğini kendi elde etmeli sen iyi yetiştir sadece.
geleceği iyi yetişmesi için iyi bir gelecek bırakmak gerekir yetiştirmek yetmez sadece
Hayatta hiç kimse kendi elde etmediği şeyin değerini bilmez şahsen çocuğum olursa hiç bir şey bırakmam.
bende bencil bir insana çocuk doğurmam zaten kendini düşünen aile kuramaz
çok yanlış bir yapısı iyi yetişen çocuklar değerini çok iyi bilirler
Ben çocuğu Galatasaray lisesi sonra da Koç üniversitesine yollarım bir şey olabiliyorsa kendi çabası ile olur onun harici eşim veya çocuğuma 1 lira bırakmam. Hayatta her insan bir yerden sonra birşeyleri kendisi başarması gerekir.
Kardeşim sen belliki fakirsin şu cümleden net anlaşılıyor zaten iyi günler
Çocuğa anlarım da hayatını sana veren eşine neden bırakmazsın bencillik bu değer bilip bilmemek değil
Böyle düşünen biri devlet okuluna gönderir çocuğu boş yapma
Vasıfsız birisi ile evlenecek değilim ya zaten sen merak etme benim evleneceğim kişinin ona bir şey bırakmama ihtiyacı olmaz.
Arkadaşım işinde gücünde 100 k alıyorum neden bir erkeğin kahrını çekeyim diyor genelde evlenen kızların yüzde 80 ni vasıfsız oluyor demekki sen bekar kalacaksın
Vasıflı kızlar yükseklerde yakalarsan evlenirsin
Unutma fakirlik utançlık değildir vasıfsızlıkta öyle kısa bir not kınadığın hayatı yaşarsın mesela vasıfsızla evlenmek istemiyorum dersin karşına hep vasıfsız insan çıkar
100 bin alan birisi fakirdir zaten maaşlı çalışan birisi ile evlenmem herkes kendi seviyesine göre birisi ile evlenmeli.
Ben vasıfsız birisi ile evlenmemde karşıma da çıkmaz sen rahat ol.
Büyük konuşup büyük lokma yeme zengin bir kadın genelde bekar kalıyor
Benim çevremdeki kadınların hepsinin durumu iyi bilinen ailelerin iyi yetişmiş çocukları sen rahat ol kendi hayatına odaklan ben nasıl birisi ile evleneceğimi iyi biliyorum.
Sen bilirsin kendini kandırmaya devam et çevrendekiler iyi gününde değil kötü gününde yanındaysa iyidir
Çok fakir muhabbeti yapıyorsun kardeşim lütfen sus
Doğrular acı geldi dimi
Tokat gibi dimi
Kardeşim hayatımın merkezinde kendim varım kimseyi de kötü günümde yanımda olsun diye tutmuyorum birilerine güvenerek yaşamıyorum ben yani fakir masallarını kendi çevrene anlat
Bu düşünce yapısı ile sakın evlenme hiç bir kadın hayatının merkezi kendi sanan erkekle evlenmeyi hak etmiyor daha iyilerine layik kadınlar
Bir insan sürekli fakir lafını kullanıyorsa fakirdir
Tamam kardeşim sen bir memur bul kendine evlen sana o bile çok
Sende bir vasıfsızla evlen sana o bile çok
Ben alt sınıftan birisi ile evlenmem sen rahat ol takma kafana senin yolda görüp imza isteyeceğin kişilerle her gün asansör de falan karışılaşıp selam vermiyorum ben
Alt üst sınıf ayıran biri zaten insan olamaz
Sana bir soru hiç bir zaman sadaka verdin mi fakir insanlara yardım ettin mi
Ne kadar iyiliğin oldu zenginsen fakirlere
Sadaka falan onlar arap işleri ben iyiliği birini mutlu etmek için yaparım geçen bir çocuğa forma imzalattırdım senin sadakadan daha mutlu oldu çocuk
Bir eve yemek gitmiyorsa bir forma İyilik olmaz
Sen fazla iyiliğim vardır topluma rahat ol en basiti 170 civarı yanımda çalışan var onların aileleri falan
Alma verme dengesi vardır sen hep alıp vermiyorsan bir süre sonra vermeye başlarsın
Çalışan birinden söz etmiyorum sana para kazandırıyorlar sen karşılığını ödüyorsun benim demek istediğim karşılıksız yapılan bağışlar
Tamam fakir su bee
Hala aynı söz be oğlum fakir sözcüğünü çok kullanıyorsun ancak fakirler çok kullanır
Ne dersen de artık anladım ne olduğunu
Tamam
Önemli
Aynen
parasız erkeği anası sever
aynen
Evet onemli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?