25 gü

Engelliyim diye evlenmek, aile kurmak ve anne olmak istemem yanlış mı?

Yürüme engelliyim ama evlenmek, aile olmak, üremek istiyorum. Akrabamızın bir bekar oğlu vardı, annem ona söyletti ama 'Senin sakat kızına mı kaldı oğlum?' demiş kadın. Kalbim çok acıdı o lafı duyunca, sanki ben mi istedim böyle olmayı, sanki onun garantisi mi var. Şimdi babam, 'Benim bir arkadaşımın oğlu var, onunla evlendirelim seni.' dedi. 'Olur.' dedim. Çok korkuyorum bir şey derler diye. Yarın tanışacağız oğlanla. Bizim evimiz var, benim maaşım da var. Lütfen destek.
Engelliyim diye evlenmek, aile kurmak ve anne olmak istemem yanlış mı?
Cevapla