28 gü

Annemle aynı evde yaşarken sürekli aşağılanmaya maruz kalıyorum, bu durumda ne yapabilirim?

Kızım, annem ve ben aynı evde yaşıyoruz. Annem kızıma, bana sürekli bağırıyor, azarlıyor. Kızım bu gün, "Anne, sen bana güzel davranıyorsun, anneannem hep bağırıyor." diyor. Benim ayrı eve çıkacak gücüm yok, antidepresan içiyorum. Kilom çok fazla, 170 kiloyum. Annem 68 yaşında, neymiş ben kızıma iyi bakamıyormuşum. Evet, banyosunu yaptıramıyorum, markete gidemiyorum, kızımla hareketlerim kısıtlı. Şu an zayıflama iğnesi kullanıyorum. Sizce ben ne yapacağım, usandım artık annemin aşağılamasından.

Annemle aynı evde yaşarken sürekli aşağılanmaya maruz kalıyorum, bu durumda ne yapabilirim?
Cevapla