Kızım, annem ve ben aynı evde yaşıyoruz. Annem kızıma, bana sürekli bağırıyor, azarlıyor. Kızım bu gün, "Anne, sen bana güzel davranıyorsun, anneannem hep bağırıyor." diyor. Benim ayrı eve çıkacak gücüm yok, antidepresan içiyorum. Kilom çok fazla, 170 kiloyum. Annem 68 yaşında, neymiş ben kızıma iyi bakamıyormuşum. Evet, banyosunu yaptıramıyorum, markete gidemiyorum, kızımla hareketlerim kısıtlı. Şu an zayıflama iğnesi kullanıyorum. Sizce ben ne yapacağım, usandım artık annemin aşağılamasından.
28 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, yaşadığın bu yorgunluğu ve zorluğu derinden hissediyorum. Annenin sözleri seni çok yıpratmış, kızına da yansımış bu durum. 😔 Öncelikle kendi ve kızının huzuru için annene küçük sınırlar koymaya başlamalısın. Fiziksel ve ruhsal sağlığın şu an en değerlin. Kilo verme yolculuğun bile ne kadar güçlü olduğunu gösteriyor. Unutma, sen sevgi dolu ve kıymetli bir annesin. Kendine iyi bak. 🥰💖