23 gü

Çok utangacım ünideyim ve hic samimi arkadasim yok olanlar tesadüfen gelişti ama onların da bi grubu var ben tekim nasıl düzelicem?

Kimseyle yakınlık kuramıyorum anca insanların benle yakınlaşması lazım birebir ama o da yok herkesin zaten kankaları var, benle samimiyetini ilerletmek isteyen yok çok sıkıldım artık yalnız yalnız ben de diğerleri gibi samimi olabilmek istiyorum insanlarla ama olmuyor bir türlü nasıl düzeleceğim yardım etsin biri artık adam akıllı ya lütfen
Güncellemeler
23 gü
Her yere her ortama atlayan o en rahat insanlardan olmak istiyorum nasıl yapabilirim ya Allah için yardım edin
Çok utangacım ünideyim ve hic samimi arkadasim yok olanlar tesadüfen gelişti ama onların da bi grubu var ben tekim nasıl düzelicem?
Cevapla