Arkadaslar bazen çok utangacim bazende çok atılganım bir dengem yok bu durumu nasıl aşıcam?

Şimdi İngilizce iş mulakatindaydim çok heyecanlıydim, rezil oldum bence seçilmedimde. Şimdide aklıma geldikçe utanıyorum dediklerimden baya kötü konuştum. Normalde Türkçe konuşsam da çok heyecanlı oluyorum yeni biriyle konuşurken. Bazende o kadar relax oluyorum ki. Ama bunu bir türlü dengeleyemedim. Küçüklüğümden beri böyleyim. Bu durumda olup aşanlar var mı?

Arkadaslar bazen çok utangacim bazende çok atılganım bir dengem yok bu durumu nasıl aşıcam?
Cevapla