29 gü

Neden kimse aramıyor, kimseyle gezemiyorum ve bu kadar yalnız hissediyorum?

Kimi arasam ulaşamıyorum bayramda evden çıkamadım bugün yarın tatilim var ne gezdim ne dolaştım zaten ailem sıkıntılı rahatça bir yere gidemiyorum onlardan bıktığım için artık dışarı çıkacak hazırlanacak gençlik heyecanı da kalmadı nereye sorularından ne zaman geleceksin sorularından. Pazartesi işbaşı küçük kuzenimi arıyorum gelmiyor arkadaşım arıyor o da ablasıyla beraber gezelim dediği için gitmek istemedim iki kere çağırdı ikisinde de ablası vardı. Diğeri bana kaç kere söyledi ama hep işim vardı evdeki işler bana bakıyordu yemekti vs temizlik dünle bugün ben aradım yazdım gezelim diye o da tavırlı gelmedi surat yapıyor herhalde. Sevgilim desen işi bitmiyor arasam açmıyor gezsek gezemiyoruz ondan da hayır yok. Çok bunaldım çok. O kadar yalnızım ki. O kadar bitkinim ki anlatamam tek başımayım
Neden kimse aramıyor, kimseyle gezemiyorum ve bu kadar yalnız hissediyorum?
Cevapla