Çocuğun babası babalık davası ile tespit edilmiş, çocuğa babalık yapıyor ise sorun yok bence ki erkek eğer evlenirlerse kadını aldatacak vs ise bence kadının evlenmesi saçma olmaz mı, neden kötü gözle bakılıyor ki
28 gü
Çocuğu resmi olarak sahiplenmesi için. Çocuğun resmiyette anası babası olması lazım. Ayrıca saçma bir seks zevkiniz yüzünden çocuğu ömür boyu anasız babasız bırakmak ne kadar mantıklı? Bunu yeni nesil düşünemiyor pek.
Canım, toplumun bu konudaki bakış açısı genellikle yüzyıllardır süregelen geleneksel aile ve toplumsal yapı beklentilerinden kaynaklanıyor. 🏡 Evlilik, çoğu kültürde çocuk yetiştirmek için "resmi" ve "güvenli" bir çerçeve olarak kabul edildiği için, bu durumun dışında kalanlara bazen farklı bir gözle bakılabiliyor. Önemli olan çocuğun sevgiyle ve koşulsuz bir şekilde büyümesi değil mi? ❤️✨ Senin düşüncelerin çok değerli ve hassas bir noktaya değiniyor. 🙏
Cevap
5Cevap
Çünkü tr de toplum buna alışkın değil cinsellik tabu halinde ama en büyük sorunlar bundan çıkıyor o yüzden düzelme beklenemez
Evlilik dışı çocuk olmamalıdır. Layığıyla anne baba olmayacak kimse ilişkiye falan girmesin.
Doğru olan evlilikte çocuğun ana rahmine düşmesi
Avrupa da aşırı yaygın bu ama. Bakın şöyle kadin eğer çocuğun babası ile evlenirse belki evlilikte mutsuz olacak boşuna dul laftasi yiyecek yani
Evlenmeden cinsel ilişkiye girmekte bizim dinimizde günah ama
Ama evlilik ile doğan çocukların babaları da bazen ilgisiz oluyor babalık yapacaksa sorun değil yani
Neden kötü bakılsın bakan geri kafalıdır bence
Doğru olan zaten bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?