Bu bağlamda bakış açısı dar insanlardan bahsediyorsunuz. maalesef varlar ve en güzel lisanla anlatılsa dahi anlamayacakları bir konu bu. Bütün hayatı kocası olan kadın, bir genç kızın neden bekar olduğunu anlayamayacağı gibi, bütün ömrünü çocuklara adamış birinin, bazılarının çocuk istemediğini kabullenemeyeceği gibi işte. Bırakın onları, salın gitsin. Nefesinizi boşa harcamayın. Benim felsefem: Herkes istediğini yapmakta, hayatı tercihlerine göre yaşamakta özgür. Hodri meydan.
@Salisso Yorumunuzla benim yorumum okadar alakasız ki, neden bahsediyorsunuz, ben ne alakayım hiç bağlantı kuramadım, çünkü yok. Vaktimi harcamayın rica ederim işinize gidin.
Cunku garip bana da cocuk yapmayayim dunyayi dolasayim diyen tipler garip gelir mesela git don dolas dur sonra ee bitti gitti hayatin ve biyolojinin kanunlarindan biri bu icgudusel bisey yoksa hormonlar tavan yapinca aklimiza gelmez boyle seyler haha gerci zevk icin birliktelik yasayan sayili canlilardan biri insanlar korunmaya filan calisiyor cinselligin asil amaci uremek bu dogustan gelen bir sey ama korunma filan aykiri seyler etik degil bilmem ne olaylari giriyor isin icine biz de yaptik sonucta korunarak ama yine de insan istiyor cocugum olsun diye hayatin zorlugunu bu hayata cocuk mu getirecegim bir de kendim yasamak istemiyorken olaylari bahane dunyada onca savas olmus o kadar buhranli donemlerden gecilmis ama insanlar coluk cocuk sahibi olmus demek ki bahane cok cocuk sahibi olmamak icin sig dusunceler yani ara ki bahane bulasin hahaha
Herkes önündeki tabakla ilgilense hem gözü hem de midesi doyacak belki ama karışmaktan da konuşmaktan da asla vazgeçmiyoruz. Üstümüze vazife olanlarla değil olmayanlarla ilgilenme konusunda CEO zekasına sahibiz maşallah tamamen o yüzdendir.
Evlenmek temelde aile kurmak üzerine bir olgu olduğu için, bebek de aileyi tamamlayıcı unsur olduğu için böyle bir beklenti içerisine girebiliyor sosyal çevremiz.
Daha da garibi evlenmeden beraber yaşasalar bu sefer de ismi Aaa evlilik olmadan beraber yaşıyorlar Oluyor Yani dışarıdan insanların yorumlarını ve yargılayıcı davranışlarını dikkate almamak en iyisi
Kızlar Bir Adım Öne ben çok ama çok istiyorum Allah ım hayırlısı ile özürsüz kusursuz sağlıklı sıhatli vicdanlı merhametli uzun ömürlü bir şekilde benim gibi isteyenlere versin amin
Bence garipsenecek birsey yok Anormal olan garipseyenler Evlenirsin eşler bir birini tanir arada 3.5 yil gecer maddi manevi ortam olursa isteyen yapar istemeyen yaomaz Mutsuz ve yoksul cocuk yapmak pekte mantikli degil
Eski kafalılar bence evlendikten en az 2 sene sonra yapılmalı ben bi evliliğe alışmalıyım alışmadan o çocuğu nasıl yapayım ve kocamla da gezmek isterim ben yani bebekle gezmek oldun diğer şeyler olsun kısıtlı ama tabiki çovuk istiyorum çok güzel bişey anne olmak ama vaktinde olmalı bence
Görüşün çok yanlış insanları geçmişte yaşadıklarına göre değerlendirmemelisin temizlik başkalarıyla yatıp yatmamak değildir. Ayrıca kadınlara eski demek de bir aşağılamadır. Bence bu düşünceden acilen uzaklaş. Bir kadının da bir erkeğin de geçmişte yaşadıkları olabilir önemli olan gelecekte senin hayatına ne katabileceğidir. Ama çok merak ediyorsan 22 yaşındayım ve şu anki sevgilimden önce bir geçmişim olmadı. Ben tercih etmedim ve bekledim tercih edenlere de saygı fuymayı biliyorum
Kimse bunun garantisini vermez gerçekten boşuna demiyorlar alimden zalim xalimden alım çıkabilir diye ikicjisi çocuk istemeyn birisi ile bende evlenmezdim çocuğu sevmeyen karisdakini nasıl sevsin geçerli bir sebebi olması lazım
Evlenmek önce kurs sonra ciddi sınav sonrası olmalı Çok ciddi bir heyet onay vermeli Çocuk için ayrı eğitim ve sınav olmalı Her isteyen kafasına göre ürememeli
Yok sana özel demedim onu Yani kastettiğim çocukları olmasını isteyen biri ve çocuk istemeyen biri iyi anlaştıkları güzel bir ilişkide bile olsa ilerleyen zamanlarda bir taraf bunu sorun edebilir.