16 gü

Sürekli kendimi başkalarıyla kıyaslayıp hayatta geri kalmış gibi hissediyorum, bu döngüyü nasıl kırarım?

Hayatta hiçbir şey başaramadım. Benim yaşımdakiler evlendi, tatillerde geziyorlar, hayatın tadını çıkarıyorlar, çok iyi maaşlar alıyorlar ama ben daha iş bile bulamadım kendime. Şu an hava sıcak ve evdeyim. Tatile de gidemedim. Hiç arkadaşım yok. Bakıyorum da herkes bir şekilde yapmış ama ben hiçbir şey yapamadım; ne arabam var, ne evim, ne işim. Aile evinde kalıyorum. Birkaç yıl önce arkadaş olduklarıma bakıyorum, hepsinin durumu düzelmiş, araba almışlar, tatillere gitmişler; çocukluk arkadaşlarıma bakıyorum sevgili yapmışlar, sosyal medyada mis gibi hayat yaşadıklarını görüyorum. Ben birini sevdim ama terk etti, şimdi başkasıyla sevgili; ben ise hâlâ döneceğini düşünüyorum, olmayan birine sadık kalıyorum. Ne yapacağımı, nereden başlayacağımı, ilk adımın ne olacağını dahi bilmiyorum. Bana biraz akıl verin.

Sürekli kendimi başkalarıyla kıyaslayıp hayatta geri kalmış gibi hissediyorum, bu döngüyü nasıl kırarım?
Cevapla