Sanki herkesin hayatı akıyor da bi ben başarısızım yerimde sayıyor gibiyim bu psikolojiden nasıl çıkacağım?

Üniversite okudum ama kendi işimi yapamıyorum yasadigim yerde kasiyerlik yapacağım gece geç saatlere kadar çalışacağım ve bu ne kadar sürecek belli bile değil sanki herkes istediği hayatı yaşıyor da ben hep geriden geliyor gibiyim herkes yazı istediği gibi yaşıyor ama ben full çalışmak zorunda gibiyim işe gitmek bile istemiyorum acayip moralim bozuk psikolojimi düzeltemiyorum sürekli üzgünüm nasıl düzeleceğim

Sanki herkesin hayatı akıyor da bi ben başarısızım yerimde sayıyor gibiyim bu psikolojiden nasıl çıkacağım?
Cevapla