Hep bir şeyleri çok düşünen, üzülen, bir türlü huzur bulamayan, sevilmeyen biri oldum. Katlanamıyorum artik. Psikolog çare olur mu?

Ellerinde sihirli değnek yok ki. Benim karakterim böyle.
Bu bayram ziyaretlerinde akrabalarim icinde bile dışta kalan kişi olmakla bi kez daha yüzleştim ki ben insanlarla hicbir zaman iyi olamiycam.
Kendi icimde de huzuru bulamiyorum. Çok duygusalım ve hep bir şeyler eksik. Tutunacak hiçbir şey bulamıyorum
Hep bir şeyleri çok düşünen, üzülen, bir türlü huzur bulamayan, sevilmeyen biri oldum. Katlanamıyorum artik. Psikolog çare olur mu?
Cevapla