Mesela fiziki olarak falan illa ki kıyaslama yapıyorum eğer benden daha güzelse rahatsız oluyorum arkadaş olup yanımda dahi gezdirmek istemiyorum. Veya sevgilim olsa sanki benden daha iyi fizikli lerle aldatacak gibi geliyor sinir oluyorum bu takıntıdan nasıl kurtulurum? 160 boy 48 kilo minyonum.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılBende kendime takıntılı diyordum. Takıntılı bir insan huzurlu olamaz canım. Hepimizin takıntıları var. Benimde var ama bu takıntılarından kurtul, biliyorum kolay değil, insanın elinde değil. Seni anlayabiliyorum. Ne güzel minyonsun, çıtı pıtı, zarif bir kızsın. Hepimizden daha güzel insanlar çıkacaktır karşımıza. Herkesten üstün bir insan vardır mutlaka. Hayatımız boyunca hep birilerini mi kıskanalım, hep yarış halinde mi olalım, hep birilerinin varlığı bizim için tehdit mi olsun? Böyle geçer mi hayat? En azından takıntılarının farkındasın. Kendindeki kötü özelliklerinin farkında olmayan çok insan var. İnsan hatasının farkındaysa o hatayı düzeltmek için şansı vardır. Sendeki hata değil aslında. Hata bilerek yapılan eylemdir. Senin yaptığın elinde olan bir davranış değil. Sendeki eksiklik, kendini eksik hissediyorsun. Hepimizin kendini eksik hissettiği konular var, cebelleştiği konular. Hayatındaki güzelliklere odaklan. Şükret sahip olduklarına. Şükretmek insanın içindeki huzuru artırır, karanlık dünyasını aydınlatır. Şükretmek güzeldir, iyi gelir ruha. Sana da hep şükretmeni tavsiye ederim. Bir hobi edin kendine. Zihnini güzelliklerle meşgul et. Bir hayvan besleme, hayvanları dost edinmekte ruhi bunalımlara iyi gelecektir. Olmadı psikolojik destek al. Her şey gönlünce olsun
52 Yorumla- +1 yıl
Bir hayvan besle. Yanlış yazdım o kısmı 🙈
- +1 yıl
Hobi önersene😀
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılSonunda benle aynı fikirde birini buldum artık annem bile bezdi bu benden daha mı uzun o mu zayıf ben mi sen beni tanimasan dışarda görsen hakkimda ne derdin diyorum. sevgili konusunda internette gördüğüm kızlara bunlar ne kadar güzel sevgilim görüp beni bunlarla kiyaslasa çocuk gibi dururum diyorum sanırım boydan kaynaklanan bir durum 1.55 53 kiloyum bende ve çevrede seni kötü hissettiren insanlardan dolayı oluyor böyle
011 Yorumla
Soran+1 yılAynen mesela benim göğüslerim aşırı küçük minyonum ya 75 dahi dolmuyo sürekli ya daha güzel göğüslü biriyle sevgilim olur beni aldatirsa diyorum ve memesi güzel kızlara karsi içimde nefret oluşuyor rahatsız hissediyorum ve kendimden daha güzel çekici kızlarla arkadaş olmuyorum bence normaliz burda herkes Özgüvenli gibi gosteriyo kendini ama hiç bir kadın kendinden daha çekici birini sevgilisi ile vs istemwz
Cevap sahibi+1 yılAynen ya arkadas olarak bile yanımda olsa çok fazla kişi ona bakarsa hemen moralim düşer o kişiyi çok sevsem bile yanımda olunca kendimi kiyaslayacagimi mutsuz olacağımı bildiğimden çok yanyana gelmek istemiyorum. sevgilimi tanistirinca ya aklında o olursa ben farketmezsem diye korkuyorum. çünkü böyle bişey ogrensem kendimi toparlamam zor olur
Soran+1 yılAhahaha aynen bende öyle fesatlanmak değil ama en çok ilgi ona olursa rahatsız olurum birde kendimi kiyaslarim Üniv de bir kızla arkadastim mesela o kız sırf tipi yüzünden hep ilgi görurdu biliyo musun? Mesela diğer sınıftan çocuklar buna ulasirdi sınıfta farklı erkekler ulaşır teklif ederlerdi üstelik bu kız sürekli en ufak şeyde ayrılırdı sırf güzel giyinip full makyajlı geldiği için. .. devir bence etiket devri ya tipin olcak ya paran olcak değer görmek için mesela benim zeki akıllı karakterli kız arkadaşlarım da vardı onlara neden erkekler yalvarmazken diğer arkadaşıma yalvarırdı çünkü tipi iyi diye... Oysaki kişiliği o kadar igrencki hep çocukları aldatır aynı anda kaç kişi ile konusurdu hatta bir arkadaşım erkekler şu merve de ne buluyo derdi
Cevap sahibi+1 yılAynı düşüncedeyim burda da çoğu kişi iç güzellik önemli diyor ama olay öyle olmuyor işte burda görüş olarak yazdığın birini belki gercektw görseler tanımadıkları halde dalga gecerler aynı soruyu güzel ve çirkin yazsa bile ikisine karşı yazılan yorumlar aşırı farklı olurdu. güzellik olmadığı sürece insan kendisine bile değer vermiyor başkası mı verecek diye düşünüyor insan. o kadar güzel kızlar var ki kendi memleketimden başka memlekete gitmeye bile crkinirim ya çok uzunlarsa ya çok guzellerse diye insanlar yurtdışı hayali kurarken ben farklı şehire gidip psikolojimi bozmaktan korkuyorum. bu algıyı da hep çevremizdeki insanlar yaptı ben kendimi severdim ama o kadar karakteri bozuk insanlari ovduler ki hayretle baktım çok güzel ya da zengin olup havan olursa ne adilik yaparsan yap en iyisindir. ama boyun kısa olsun bı eksiğin olsun ya da çirkin ol istersen dunyanin en iyi insani ol birine yardım et hemen enayi diyorlar.
Soran+1 yılAhahaha cidden öyle kendimizi sevmeye caliscaz başka yolu yok mesela ben yüzümü beğenirim makyaj vs hava katar ama fiziki olarak takigim 😂 en güzeli kendimizi sevip güzel olmaya çalışalım başka türlü ruh hastası olcaz😂😂 sen Üniv ye mi gidiyosun kac yaşındasın birde ben bu düşüncelerimi milletin yanında demiyorum ezik gibi görürler diye arada annemle dertlesir paylasirim
Cevap sahibi+1 yılBende aynı şekilde bu şekilde görsünler istemem hiç değer verilmez bilinse jdjxjnsjdj aynı şekilde oda boydan kaynaklı benimki yüzde de bı burun takıntım var.24 yaşındayım universtede resim bölümü okuyorum peki sen 😅
Soran+1 yılAslında boyun normal tr de herkes kısa bende dahil hafif kalın topuk giyersin olur biter 😂😂 bende mezunum 2 senelik lsaglik okudum 22 yaşındayım ama bu dünya cidden adaletsiz güzel ve zengin sen değer görürsün mesela güzel kız embesiller hareketler yapsa komik tatli olur çirkin kız yapsa embesiller Kezban vs derler çoğu kadinligini güzelliğini kullanıyo ben ise falan girsem daha kaliteli giyinip kozmetige harcicam paralarimi bende en güzel olcam ajzkskskzmsm
Cevap sahibi+1 yılZaten estetik güzellik falan para olduktan sonra kolay herkes bir şekilde güzel olabilir ama önemli olan bu sekildede sevebilmek cevremdekiler güzelsin derler genelde ama ben sevmedikten sonra eksik bulduktan sonra mutlu olamiyorum aynada kendime bakıp şuraya estetik yaptırayım spor yapayım nasıl daha güzel olabilirim diye düşünüyorum ne kadar güzel olursam toplum beni o kadar kabul eder o kadar sever algısı var. o ilk konustugumuz aldatan kızlarda da bence erkeklerin çıkar duygusu var benle de olur havam olur heryerde yaptiklarimizi anlatırım dusunvesindeler bence
Soran+1 yılValla gelenler in çoğu saygılı efendi buna değer veren sapık ca yaklasmayan tiplerdi işin tuhaf ı ama bende artık tipe bakıyorum tipim değilse reddediyorum devir bunu gerektiriyor bu arada youtube de katarsis beren yaz izle trans bireyi anlatiyo kadın diyo kendimi yetersiz hissediyodum vs tam bizi bak
Soran+1 yılPlastik bebek beren diye yazıyor kendini yetersiz hissettigi için defalarca ameliyat olmus
Cevap sahibi+1 yılBende izledim onu hatta ilk baktigimda ne kadar güzel bir kız dedim oda hep çevrenin etkisiyle o hale gelmiş ve hala mutsuz biri o kadar güzel olmasına rağmen izlediğimde düşüncelerinde hep kendimi gördüm
+1 yılKendini eleştirmek kötü bir şey degil ama başkasının senden daha üstün olması seni rahatsız etmemeli aksine motive etmeli kendini geliştirmeye çalışmalısın misal daha güzel olduğunu düşünüyorsan bakım yapmaya başla gardırobunu yenile kuaföre git yani hep daha iyi olmaya çalış ki kendine güvenin olsun. Madem kendini olduğun gibi kabullenemiyorsun sevemiyorsun daha iyi "sen" olmaya çalış.
10 Yorumla
Gayet iyisin ama biraz özgüven problemin var gibi. Neyden kaynaklı bilmiyorum ama onu düzeltmelisin yoksa sadece sen yıpranırsın bu düşüncelerle
01 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
37
Cevap
35Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u +1 yılGüzellik görecelidir. bu kadar takıntılı olmana gerek yok. mesela ben çirkinim benden daha yakışıklısı beni rahatsız etmez. ama bir kız sırf yakışıklı diye o kişiye benden çok ilgi gösterir benden daha iyi davranırsa o zaman kırılırım ve üzülürüm sadece. karakterli olan zaten aldatmaz. aldatıyorsa senin fiziğinden değil kendi karaktersizliğinden
00 Yorumla
+1 yılKendini kiyaslamanin hicbir ise yarayamayacagini kabullenerek baslayabilirsin. Elinde ne varsa onu degerlendireceksin. Derdin baskalarinin daha guzel olmasi olmasin. Su anli halimden daha guzel nasil olabilirim diye dusun ve elinden ne geliyorsa yap. Gerisi kendiliginden gelecek. Guzellestilce mutlu olacaksin ve ozguvenin gelecek. Mesela saclarini elinden gelem en guzel bicimde yap, dus al, parfumunu sık, ojelerini sur. Aynaya baktiginda kendini bir once baktigindan daha guzel gordugunde ozguvenin gelir. Bir kucuk bileklik bile kendini daha guzel gormeni saglar. Dedigim gibi sahip oldugun bedeni en iyi sekilde degerlendir ve gerisini takma.
40 Yorumla
+1 yılsen sen olduğun için güzelsin yarış atı olmayı 8ırakıp hayatına konsantre ol zaten seni küçükolduğun için altadacak 8irisiyse o kişi doğrukişi değildir 8eni ele alalım200 cm 8oy 110 kilo minyon değilim ama 8en olduğum için güzelim seni sen yapan şey kusurların kendini 8öyle sevmeyi örenmelisin hatta 8unu 8aşara8ilirsen onları kusur olarakda görmessin ayrıca 8unu avantaja da çevire8ilirsinherşey sende 8itiyor
50 Yorumlamoruk işe iyi tarafından bak, sen sensin, orjinalsin, 2. bir sen yok, bu bile emsalsizolman açısından kimseyle kıyaslanmaman gerektiğini gösterir, illa yarışacaksan kendinle yarış nasıl daha iyi fit vücut yaparım nasıl daha tarz sahibi giyinirim nasıl daha bakımlı olurum nasıl daha kültürlü olurum gibisinden
10 Yorumla
+1 yılBende sadece şu var; Esimin yanında güzel fizikli biri geçse bnde öyle disunuyorum aldatacakmis gibi😂😂 onun dışında sen gercekten,çok kiskancsin ! Şunu unutma, kimsenin kimseden üstünlüğü yoktur isterse missturkey olsun. Güzellik meselesi kişiden kişiye değişir. senin beğendiğin kızı herkez beğenecek değil mesela. Bnce ilk önce, kendini sev , ama kendini çok beğenme kendini diğerleri gibi gör yoksa dediğin gibi, herkesle koyaslarsin kendini. benim ablamda öyleydi 😏 hep beni kiskanirdi , o kıskançlığı yüzünden zarar vermeye çalışırdı 😏
00 YorumlaOnların yolunun senin yolundan çok daha farklı olduğunu unutma. Belki kendinden çok daha güzel bulduğun bir kız kendini öyle hissetmiyor. ya da senin kendinden başarılı bulduğun biri kendisini aşırı başarısız hissediyor. Çünkü hedefleriniz farklı. Çünkü zevkleriniz farklı. Onların gidiceği yol farklı 😁
Kendini olduğun gibi sevmeye başladığında bu kıyaslamaların zamanla azalıcak ve sen farketmeden biticektir. Üzerine düşme bu konunun sadece kendini sev.00 YorumlaKendinde sevdiğin şeyleri belirle. Mesela ellerin güzeldir atıyorum. Ne zaman birinde bir şey beğensen ve kıyas yapsan. Olsun, bende de bu var dersin. Kendinle barışık ol. Kıyas yapmak gerçekten çok kötü bir şey. Anlamsız çünkü. Emin ol kıyas yaptığın insanlar da mükemmel değildir zaten. O yüzden değmez yani.
00 Yorumla
+1 yılBunlar her insanda olabilecek şeyler. Kıyaslama yapma derim her insanın özel bir güzelliği var. Kendine iyi davran şükretmelisin. Aldatılmak gibi bir korkun varsa sana tek diyeceğim bu karşı tarafın hatası sen senden sorumlusun boşver kendine iyi davran :)
10 Yorumla
+1 yılÖncelikle merhabalar, sizin de bahsettiğiniz gibi kendimizi başkalarıyla kıyaslamamız psikolojik açıdan yıpratıcı bir süreç halini alabilmektedir. Kendi öz değerimizi küçümser hale gelebiliriz. Biraz kendi içinize dönüp olumlu olan özelliklerinizi sorgulamanız, bunların farkına varmanız size çok daha iyi gelecektir. Sizde var olan olumlu özellikleri zihninizde yüceltmeniz kıyas yapma durumunuzu azaltabilir ve sahip olduğunuz öz değerin yücelmesini sağlayabilir.
11 Yorumla- +1 yıl
Psikoloji okumak böyle birşey sanırım
Aldatan insan her yerde her koşulda aldatır. Her zaman herkesten daha iyileri var mevcut. Böyle yaparak kendine olan öz güvenini yitirirsen zaten seni seven dış görüşüne takılı kalmaz. Kendine bak kişisel bakımı aksatma kendini ruhen de geliştir gerisi boş böyle düşünerek yaşanmaz.
00 YorumlaKendini sevmelisin önce Guzel yanlarini düşün Herkes mukemmel degildir Ama illaki mukemmel oldugu bir yönü vardir Mesela cok Seksi cok guzel bir kizdir ama ici bombostur Yanina yaklasmak istemezsin... Gelistir kendini Kafası iyi kalite bir kız bence digerlerinden önce gelir
02 Yorumla- +1 yıl
Yaşın doğru mu
nasıl bir duygudur bilmiyorum ama bence kendinle barışık ol karşında ki güzel veya çirkin olsun önemsememeye çalış. onlarda olmayan sende olan özelliklerin ile kendini sev
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende aslan burcuyum ya bende de böyle oluyor çok bunaltiyorum kendimi ya bazen çok kiyasliyorum kendimi özgüvenim düşürüyor bu durum
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 627 cevap paylaştı.
+1 yılBen kendimi kimse ile kıyaslamam. Ve kimse kıyaslayamaz yok öyle bir dünya :) Ego anlamında değil ama bir insan benden maddi manevi yönden elbette üstün olabilir ama kendimi biliyorum taniyorum gereksizce düşünüp özgüvenimi neden düşüreyim ki?
00 Yorumla
+1 yılozguven le alakalı sana onerim her sabah dus al dislerini fircala spor ve diyet yap hayatindaki kotu olumsuz seylerin %90 indan kurtuluyorsun
00 Yorumla
+1 yılİnsanın kendini başkalarıyla kıyaslaması kötü bir şey değil. Kötü olan bu kıyaslamayı haddinden fazla yapması.
00 YorumlaE gayet dengeli duruyorsun kıyasa ne gerek var sende benim gibi yap kötü huyların depreştiğinde 10 kadar say içinden tabii😄
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılgeriz*kalısın o zaman. fiziğin kötü olsa anlarım. piskolojik ve kurtulman zor. ne saçma sapur şeylere kafayı takıyonuz şu dünyaya bir kere gelmişim bumudur yani
10 Yorumla
+1 yılBirey bir başkasına zaten muhtaçtır. Fakat zamanla anlarsın doğru konularda mukayese yapmayı.
00 Yorumla
+1 yılİşe kendini severek ve kendine saygi duyarak baslayabilirsin.
00 Yorumla
+1 yılKötü düşünme insan olarak düşün her gördüğünü. minyon olmanda sana artı.
00 Yorumla
+1 yılbakma kimseye bakarsanda maaşallah de geç, güzel çirkin farketmez...
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbende aynıyım sende mi akrepsin yoksa akrepler kendinden üstün herkesi ve herşeyi kıskanır çünkü psikopat bir burçtur
02 Yorumla
Soran+1 yılAslan knk ben de
Cevap sahibi+1 yılaslan da lider ruhlu megalomandir yani normal
+1 yılİnsanları güzel çirkin diye ayırma güzellik geçici önemli olan insanlık bu sendeki maalesef kompleks
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKurtulamazsın bu tipik bir kezban sendromu senin özünde var
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOnlar başkaları sen sen oldugun için farklısın. Kimsede sende olan özellikler yoktur böyle düşün.😉
00 Yorumla
+1 yılİçindeki şeytanı susturman lazım da biraz zor gibi
00 YorumlaŞöyle düşün; herkesin güzellik algısı farklıdır yani sana göre senden güzel biri başkasına göre senden güzel değildir
00 Yorumla
+1 yılohoo öyle düşünürsen yandın, hiçbir şekilde üst insan olamazsın ki zaten.
00 YorumlaÜzülme ama sende aşağılık kompleksi var biraz araştır
00 Yorumla
+1 yılKurtulamayız bence hep kıyaslarız
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılkadınlada bu durum azgeçimez ama
00 Yorumla
+1 yılKimseyle takılma xhdhdudjjd
00 Yorumla
+1 yılKendn ol öz saygı aşıla
00 Yorumla
+1 yılBunu çoğu insan yapıyor.
00 YorumlaOoo büyük sıkıntı bir psikologa danış derim
00 Yorumla
+1 yılÖzgüvenin yok biraz kendine güven
00 Yorumla
+1 yılBaşkası olma kendin ol :) ;)
00 YorumlaBaşkaları gibi olduğunda
00 YorumlaÖzgüvensizliğini yenmezsen kurtulamazsın
00 Yorumla
+1 yılkesinlikle mutsuz bir insansın
02 Yorumla- +1 yıl
önce mutlu olmaya çalış
- +1 yıl
sen teksin, sen birsin bireysin, komplexe gerek yok, iyi ol insan ol yeter ಥ_ಥ
+1 yılO durum bendede var ya
00 Yorumla
+1 yılHerkesten farklı olduğunun farkına vararak
00 Yorumla
+1 yılKendini sevmeyi, kendine yetebilmeyi öğren.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 10b cevap paylaştı. profesyonel destek al
00 Yorumlakurtulamazsın
20 YorumlaYani asirimi guzelsin anlamasdim
00 YorumlaBen de aynıyım
10 Yorumla
+1 yılTüm kadınlar öyle
00 Yorumla
+1 yılEn sevmediğim şey
00 YorumlaKötü bir hastalık
00 Yorumla
+1 yılKendine bak
00 YorumlaDoktora görünmelisin
00 YorumlaKıyaslama yapmayarak
00 YorumlaÖzgüvensizsin.
00 Yorumla
+1 yılKendini değerli gör
00 YorumlaÖzgüvenli olmayı öğren o zaman kıyaslama yapmazsın
00 Yorumla
+1 yılYapma ya🤦♀️
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 345 cevap paylaştı. Kiyaslamayarak
00 Yorumla
+1 yılKendini severek kabullenerek
00 Yorumla- Devamını Gör (12)
Devamını Gör(57)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer