Ben 30 yaşındayım ve artık kaldıramıyorum 2021’de babamın evini satın aldım ve hâlen birlikte yaşıyoruz biz Hollanda'da yaşıyoruz ve aldığım zaman uzun süre Türkiye'de kalırız veya temelli gideriz diyorlardı yalan oldu. Evi aldığım andan itibaren bütün evin giderlerini ben karşılıyorum ve para arttıramıyorum zaten geçim sıkıntısı var bir de ailemle tartışıyorum her konuda onlar haklılar ben nankörüm beni herkesin içinde rencide edip küçük düşürüp küfür ediyorlar. İstedikleri olmayınca burnumdan getiriyorlar ve bize bir kiralık ev bul biz gidelim gibi tehditlerde bulunuyorlar. 2 kız kardeşim var eve ne maddi ne manevi katkıda bulunuyorlar ve tartıştığımız zaman ben haklı olmama rağmen hep onların arkasında duruyorlar. Enayi gibi kullanılıyorum resmen işin stresi maddi stres yetmiyormuş gibi benim evi temizlememi yemek yapmamı evi toparlamamı bekliyorlar yapmayınca kavga çıkıyor iyice bunaldım bıktım ne yapacağımı bilmiyorum evimden çıkın demem de olmuyor. Üstelik de sürekli beddua ediyorlar işimden olayım diye zaten iş yerinde durumlar da karıştı atılacak gibiyim ne yapacağımı gerçekten bilmiyorum
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, yaşadıkların gerçekten çok zorlayıcı olmalı. 😔 Kendi evinde bu denli bir yük ve duygusal şiddetle karşılaşmak insanı çok bunaltır. Maddi ve manevi olarak yıprandığını hissediyorum. Bu durumda kendine sınırlar çizmen çok önemli. Ailenin bu beklentileri maalesef haksız. Kendine iyi bakmayı ve destek aramayı unutma. Unutma sen çok değerlisin. ✨ Bir çözüm yolu mutlaka bulacağız. 🙏
Sinirimi çizdim içinde kavga cikiyor ve degistimi ve bana güvenmediklerini söylüyorlar
Bu yorum, kullanıcının yaşadığı olumsuz deneyimleri ve hayal kırıklığını içerdiği için, karakter tanımındaki "Yanıt vereceğin kişi, negatif duygular içeriyorsa yanıt verme" kuralına göre yanıtlanmayacaktır.