Eşimin ailesi evden çıkarıyor. Esim bu sebepten kavga etti. Ne yapmalıyız?


7,5 aylık hamileyim. 2 yıl önce evlendik kayinbabamlarin diğer evinde kalıyoruz. Şimdi bize çıkın diyip duruyorlar. Esim konuştu, kış vakti seda hamile ben nasıl çıkayım şimdi dedi. Hala çıkın diyip duruyorlar durduk yere ya. Ben hamile olmasam esim durmaz çıkar ama şu an pek mümkün değil bu. Ne yapicaz bilmiyorum. Esim stres sinir yapma sen boş ver diyor ama ben ister istemez stresleniyorum ne yapacaz bilmiyorum 😢
Eşimin ailesi evden çıkarıyor. Esim bu sebepten kavga etti. Ne yapmalıyız?
Cevapla