Kocamdan şiddet gördüğüm için beni suçladılar, benim suçum var mı?

sanki evlenirken alnında istismarcı yazıyordu. 3 yıl sevgili kaldık sonra evlendik o zamanlar bu ilişki farklı olacak derdim. beş parasız kaldı aman ev erkeği olursun dedim o kadar iyiydi ki ben çalışırken yükümü azaltmak için elinden geldiğince para kazanmaya çalıştı hem de her sabah bana kahvaltı hazırladı akşamları da yemek yollardı. sonra evlendik çalışmaya başladı eline para geçince bambaşka biri oldu tüm sözlerini çiğnedi içti içti beni dövdü mesaiye kaldım o kuzum dedi dövdü erken eve geldim yeterince çalışmıyorsun dedi dövdü başta erkek işte dedim komşu da bunu yaşıyor, arkadaşım da, annem de, akrabam da. çok şaşırmadım yani. ayrıldım şimdi herkes beni suçluyor

Kocamdan şiddet gördüğüm için beni suçladılar, benim suçum var mı?
Cevapla