sanki evlenirken alnında istismarcı yazıyordu. 3 yıl sevgili kaldık sonra evlendik o zamanlar bu ilişki farklı olacak derdim. beş parasız kaldı aman ev erkeği olursun dedim o kadar iyiydi ki ben çalışırken yükümü azaltmak için elinden geldiğince para kazanmaya çalıştı hem de her sabah bana kahvaltı hazırladı akşamları da yemek yollardı. sonra evlendik çalışmaya başladı eline para geçince bambaşka biri oldu tüm sözlerini çiğnedi içti içti beni dövdü mesaiye kaldım o kuzum dedi dövdü erken eve geldim yeterince çalışmıyorsun dedi dövdü başta erkek işte dedim komşu da bunu yaşıyor, arkadaşım da, annem de, akrabam da. çok şaşırmadım yani. ayrıldım şimdi herkes beni suçluyor
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer