Hamileyken kayınvalidenin bayram temizliğine çağırması normal mi, ayıp değil mi?

6,5 aylık hamileyim. Kayınvalidem bayram temizliğine çağırmıştı beni ben gitmedim. Kendi evimin temizliğini zor yapıyorum. Gitmeyince eşime söyledi. Eşim de annemin temizliğine niye gitmiyorsun diye bana kızdı. Hamile halde nasıl yapayım diyorum anlamıyorlar. Git en azından yanlarında bulun dedi. Herkes bir yandan üstüme gelince gittim. Kayınvalidem bana sen yerleri sil dedi. Ben de ben eğilip nasıl silebilirim belim ağrıyor zaten çok bir şey yapamam ben dedim. O zaman camları sil dedi. Yani hamile bir kadın nasıl cam silsin ya? Sinirden ağladım dün
Hamileyken kayınvalidenin bayram temizliğine çağırması normal mi, ayıp değil mi?
Cevapla