Tüp bebekle hamile kaldım kayınvalidem bu yüzden çok hor görüyor, çok saçma değil mi?

İkizlerim oldu. 32. haftam bitmek üzere. Polikistik over sendromu var bende. En son tüp bebek denedik ve oldu ama kayınvalidem o kadar hor görüyor ki. Çok üzülüyorum bu duruma. Çok saçma değil mi?

Tüp bebekle hamile kaldım kayınvalidem bu yüzden çok hor görüyor, çok saçma değil mi?
Cevapla