Ya arkadaslar bir soru gordum, hamileymis kiz ve kilo almis vucudu catlamis eside onu begenmedigini soylemis. Yani PARDON’da cocuk yapmak kolaymi, peki onu 9 ay karninda tasimak kolaymi saniyorsunuz? Bir anne hamileliginde sadece bebegini dusunur guzelligini degil, ya bebegim iyimi, bugunku hareketlenmesi iyimi, acaba yediklerim yariyormu? Kilo aliyormu? Azmi yiyorum ya da cokmu yiyorum vs deli gibi 100lerce soru var bir annenin aklinda. Ve en son dusunebilcegi bence kendisi, guzeligi… yani icinde bir CAN tasiyor kadin ve siz erkekler boyle elestiride bulunmaya nasil cesaret ediyorsunuz? Ya bu kadin size baba olma sansini veriyor ve sizin boyle elestiri yapmaniz ne bileyim yani….. Soz bulamiyorum. Yani hamilelik hic kolay degil kusmasi bulantisi stresi korkusu ve bircok sey daha var, ve dogumu ise okadar zor. Siz ERKEKLER BU SURUCTE ESINIZI ELESTIRMEYE DEGIL, ONA ONUN NE KADAR GUZEL OLDUGUNU, NE KADAR COK SEVDIGINIZI VE GUVEN VERMENIZ GEREK CESARET VERMENIZ GEREK. Bir dogursun sonra zaten kendini toparlar bakimini yapar bir zaman taniyin, anlayisli olun…
Esinizi sadece sevin VE SUKREDIN SIZE BABA OLMANIZI SANS TANIDIGI ICIN….
Esinizi sadece sevin VE SUKREDIN SIZE BABA OLMANIZI SANS TANIDIGI ICIN….
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer