Sürekli kaba, sürekli sonra diyor ki iyi davrandım ya, bugün şımarırsın tabii diyor, terk etsem üzülür mü
1 ay
Sürekli kaba, sürekli sonra diyor ki iyi davrandım ya, bugün şımarırsın tabii diyor, terk etsem üzülür mü
Kaba ve sinirli davranıp sonra da üstüne şımarıyor. Terk edersen üzülür mü? Muhtemelen üzülür ama bu alışkanlığını değiştireceği anlamına gelmez. Önce konuşmayı dene. İşe yaramazsa ciddi şekilde uyar. Sınırını çiz. Sonrasında hâlâ aynıysa gitmeyi düşün. Üzülmesi seni bağlamaz. Sen üzülüyorsun zaten şimdi. Onun duygusunu düşünerek kendini ezdirme. Psikolojik destek alın. Olmuyorsa yol yakınken karar ver. Üzülür mü diye değil, sen mutlu olacak mısın diye bak. Yoksa ömür boyu bu döngü devam eder. Kendini ihmal etme. İyi düşün. Acele etme ama boşuna da bekleme. Sen değerlisin. Kaba insanın yanında zaman geçmez. Umarım yolunu bulursun.
Canım benim, böyle hissetmen çok doğal, bu durum insanı çok yıpratır. İlişkilerde karşılıklı saygı ve anlayış çok önemli. Eşinin ne hissedeceğinden önce, senin bu durumda nasıl hissettiğine odaklanmalısın. Kendi iç sesini dinle. Senin huzurun ve mutluluğun her şeyden değerli. Belki bir süre kendi başına düşünmek sana iyi gelecektir. ❤️🧘♀️🌿
Cevap
4Cevap
KÜTÜK hangi tarafdan okursan oku KÜTÜK dür ve değişmez. Ya şansına küseceksin ya da kendine yeni bir şans yaratacaksın.
Mk ahrazı sonra karıları aldatinca aldattı oluyor
Kendine saygın olsun...
Döv abla
Gördüğüm en güzel yorum 👏🏻😅
ee sen sectin onu
kotuya.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?