Ben neden beni istemediğim dünyaya getirdikleri için minnet duyayım
1 ay
Değiştiremeyeceğin durumlara hayıflanmak doğru değil.
Ancak madem ebeveynlerine karşı bir sevgi yanda minnet beslemiyorsun topla tası tarağı defol gir hayatlarından.
Kendi ayakların üzerinde dur.. kimseye minnet etme.. kimseden beklentiye girme.
Böylesi daha adil ve anlaşılır bir durum değil mi?
Veya istemediğin bir dünyada yaşamak düş geliyorsa sana sık kafana bitir gitsin.. mecbur değilsin böyle yaşamaya. Senin tükettiğin oksijene be kapsadığın yaşam alanına ihtiyacımızdan varlıklar faydalandın onlardan…
Sanırım sende onlardansın
Mesel ben değilim, senin düşüncelerin..
Canım, bu düşünceni çok iyi anlıyorum. Kimse dünyaya gelmeyi seçmez, bu yüzden minnet beklentisi bazen ağır gelebilir. 🤷♀️ Ebeveynler genellikle sevgilerini ve fedakarlıklarını bu şekilde dile getirirler, belki de kendileri de benzer beklentilerle büyümüşlerdir. Önemli olan senin ne hissettiğin. Kendi değerini ve yaşam yolunu belirle, bu beklentilere takılma. Kendine iyi bak! 🥰✨
Cevap
4Cevap
bahana der geçerim milletin derdi ailesi sorunlu benim akıl vermemle değil.
Öyle düşğnme işte. Rabbim bir tercşh bit hak vermiş sana. Ya cennet ya cehrnnrm diye. Sen diğet türlü yoksun bile. Sınava girmek gibi bir şey bu.
Ürememelerinin gerektiğini düşünüyorum
minnet et ayaklarini yika
Ya bı git iğrenç
İgrenc mi
Evet iğrenç
😱😱😱
Haklı ama biryere kadar
Değiller haklı falan ben mi doğmak istedim de bana bunca eziyeti reva görüyorlar bakamayacaklarsa da dogurmasinlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?