Boşandıktan sonra kendime bakmaya başlayınca neden hemen kötü kadın damgası yiyorum?

35 yaşında öğretmenim. Geçen yıl boşandıktan sonra 20 kg verdim, spora başladım, burun küçültme ve göğüs büyütme ameliyatı oldum, yeni giysiler aldım, ehliyet ve araba aldım. Çevremdekiler bu yaştan sonra yoldan çıktın diye beni suçluyorlar. Sizce haklılar mı?
Boşandıktan sonra kendime bakmaya başlayınca neden hemen kötü kadın damgası yiyorum?
Cevapla