Her şeyden geri kalmış hissediyorum. Siz böyle hissedince ne yapıyorsunuz?

Geri kaldığım her şeyi toparlamaya kalksam ömrüm yetmez. Sosyal medyaya bakıyorum herkesin elektrikli arabası var artık benim yok, herkesin güzel bir kız arkadaşı/manitası var benim yok, herkes ayda 100k harcama yapabilecek kadar maaş alıyor ben 4 aydır işsizim. Bu hayat beni niye sevmiyor deliricem artık
Her şeyden geri kalmış hissediyorum. Siz böyle hissedince ne yapıyorsunuz?
Cevapla