5 dk önce atanamayacağımı öğrendim, yeniden ve tekrar.
Hayattan çok soğumuş, bıkmış bir haldeyim...
ağlamak istiyorum ama ağlayamıyorum da.
Sinirliyim ve öfkeliyim sisteme... emeklerim uçup gitti ve boşa kürek çekmiş gibi hissediyorum..
İsyan etmek de istemiyorum ama çok doldum..
Hayattan bıkmış, tükenmiş bir haldeyim.
Tekrar KPSS çalışıyorum.
Neler önerirsiniz?
Hayattan çok soğumuş, bıkmış bir haldeyim...
ağlamak istiyorum ama ağlayamıyorum da.
Sinirliyim ve öfkeliyim sisteme... emeklerim uçup gitti ve boşa kürek çekmiş gibi hissediyorum..
İsyan etmek de istemiyorum ama çok doldum..
Hayattan bıkmış, tükenmiş bir haldeyim.
Tekrar KPSS çalışıyorum.
Neler önerirsiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer