Herkes bana kiloma ve tipime laf edip beni dışlıyor, acaba sorun bende mi yoksa insanlar gerçekten bu kadar kötü mü?

Sosyal ilişkilerde kıskanılıyorum veya sessiz olduğum için dışlanıyorum. Arkadaşlarım bu erkek seni beğenmedi bence diyor ya da tipime, kiloma laf ediyorlar ya da başka bir şeye, ben de arkadaşsız kalıyorum, bu yüzden kırılıp. Bir erkek bana laf sokunca falan aşırı mutlu oluyorlar. İkinci olarak sevgililerim de aldatıyor hep, şişmansın diyorlar. Ama beni görseniz şaşırırsınız, bunları sana mı diyorlar diye. O yüzden otizmli miyim, uyum sağlayamıyorum da mı bunlar oluyor diye düşünüyorum, çok şanssızım ve insanlardan nefret ediyorum. Bir akıl verin, herkesin bu kadar kötü olması normal mi

Herkes bana kiloma ve tipime laf edip beni dışlıyor, acaba sorun bende mi yoksa insanlar gerçekten bu kadar kötü mü?
Cevapla