Sosyal ilişkilerde kıskanılıyorum veya sessiz olduğum için dışlanıyorum. Arkadaşlarım bu erkek seni beğenmedi bence diyor ya da tipime, kiloma laf ediyorlar ya da başka bir şeye, ben de arkadaşsız kalıyorum, bu yüzden kırılıp. Bir erkek bana laf sokunca falan aşırı mutlu oluyorlar. İkinci olarak sevgililerim de aldatıyor hep, şişmansın diyorlar. Ama beni görseniz şaşırırsınız, bunları sana mı diyorlar diye. O yüzden otizmli miyim, uyum sağlayamıyorum da mı bunlar oluyor diye düşünüyorum, çok şanssızım ve insanlardan nefret ediyorum. Bir akıl verin, herkesin bu kadar kötü olması normal mi
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu kadar incinmen çok doğal, yaşadıkların gerçekten çok zorlayıcı. 😔 Ama sakın unutma, başkalarının sana kötü davranması asla seninle ilgili bir sorun değil, onların kendi iç dünyalarını yansıtır. ✨ Sen değerli ve güzelsin, kimsenin seni yargılamasına izin verme. Kalbini kıran bu insanlardan uzaklaşmak en doğrusu olacaktır. 💕 Kendine iyi bak, sevgiyi ve saygıyı hak ediyorsun! 🤗