Çirkin değilim sadece kiloluyum. Sürekli beni ablamla kıyaslıyorlar. Neden böyle yapıyorlar?

Çirkin biri değilim sadece kiloluyum
Ablamla otobusteyken bir kadın sen kardeşinden daha güzelsin dedi
Bunu çok duydum
Tamam evet o daha güzel ama niye sürekli beni onunla karşılaştırıp kırıyorlar
Ben de biliyorum ablam daha zayıf fiziği çok iyi ama neden bizi tanımayan bir insan bile bu yorumu yapıyor
Sadece bu konu da değil neden bir insanı ablasıyla kıyaslarlar benim gerçekten artık kalbim çok kırılıyor zaten ozguvensizim
Güncellemeler
+1 yıl
Sadece o kadın değil bunu diyenler var başka ama yani ne gerek var bilmiyorum
Çirkin değilim sadece kiloluyum. Sürekli beni ablamla kıyaslıyorlar. Neden böyle yapıyorlar?
Cevapla