Bir talibim vardı, aileler tanışıyor. Çocuğu ben hiç görmedim, sadece foto. O da aynı.. demiş bir çay içelim o da yok ise..
Girdim profile, Türkiye'nin en seçkin lise ve üniv. den mezun, baya zeki. Sonrası yurt dışı... yüksek lisans, yurt dışı şirketi ve direktör pozisyonu... yaş olarak da benden 1 yaş küçük... muhtemelen maaşı da dolar ya da euroyla alıyor.
Her neyse baktım, baktım.. dedim bu çocuk beni ezer, beğenmez. Türkiye'de alelade bir lise ve üniv. den mezunum, lisans. Şu an kurumsal şirkette uzman pozisyonunda çalışıyorum ama aldığım ücret 51k...
Yolun açık olsun, daha iyilerini bulursun umarım diye düşünerek reddettim. Çocuğun kuzeni (isteyen de o idi zaten) annemi arayıp telefonda 15 dk dil dökmüş, annem de ikna olmaz o inattır demiş. Öyle kapandı mevzu.
Eğitim durumu ve parası ile beni ezeceğini düşünmüştüm. Sonra pişman oldum, hayatımda neredeyse 7 yıldır biri yok, iş ev - ev iş başka bir şey yok.. bir çay içmediğime aylar sonra pişman oldum da geçti işte...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer