Evlilikten bu kadar soğumakta haksız mıyım, bekar kalmak daha mı mantıklı?

Etrafımdaki evlilere bakıyorum eğer erkekler eşlerine yardımcı ise her türlü mutlu oluyorlar. Ama erkekler kadına maddi manevi destek olmuyorsa bütün yük kadındaymış gibi geliyor. Yani hem ev hem çocuk. Ben bunlarla uğraşacağıma bekar kalırım daha iyi. Neden riske atayım ki kendimi. Sonuçta evlenmeden anlaşılmıyor insan. Aynı evde yaşamadan yani. Bekarlık sultanlık diye boşa dememişler

Evlilikten bu kadar soğumakta haksız mıyım, bekar kalmak daha mı mantıklı?
Cevapla