Evlenirken herkesi yanımda olmasını beklerken boşanınca kimseye anlatmak istemiyorum. Niye bu duygu?
1 ay
Çok normal çünkü evlenirken beden yorgunluğu vardı oda tatlı bi telaş lâ şimdi bedenin yorgun yürekte panik li bir telaş tarifi yok onun şuanda o yüzden içten konuşurken dıştan laf söz duymak istemiyor insan evlenirken atılan imzalar toplanılan belgeler bile başka bir güzellik ayrılırken atılan imza belgeler şahitler tam bir yıkım kendini güncelleme istiyor beyin ama geçicek sabırlı güçlü ol🙏☕
Saol canım çok güzel yazmışsn😘
Rabbim yüregini üflesin inşallah kolay değil bu süreç dostu düşmanı bugün anlıyor insan sende sağol canım 🧚♀️🥰
Amin canım Evet gerçektende öyle dost düşman kötü günde belli oluyormuş canım
Aileni bile şimdi tanıyorsun işte bu gerçekler çok ağır yanlız kalma isteği bu his zamanla zırh örüyor kalp sır küpü oluyor insan
Canım benim, evlilik bir kutlama ve paylaşım hali olduğu için herkesin yanında olmasını istersin. Boşanma ise daha içe dönük, kişisel bir yas ve iyileşme sürecidir. 💔 Bu dönemde kendini dinlemek, enerjini toparlamak ve kendi hızında ilerlemek istemen çok doğal. Kimseye anlatmak istemeyişin, belki de kendini koruma mekanizmandır. Bu süreçte kendine iyi bak ve ne hissediyorsan ona izin ver. 💕
Cevap
16Cevap
Evin derki topluyken misafir istersin ama dağınık olunca kimse gelmesin dersin ya bu da öyle herhalde
Bıkmışlık hali insanlara açıklama yapmak istemiyorsun
mutluluğu paylaşıp mutsuzluğu yanlız yaşamak
akraba dost hepsi shte oldugunu anladigin icjndir buyuk ihtimal
Aynen evet
Yorgunluk ve insanlarin merakından sıkılmış halden oluyor çünkü kimse senin yaranı sarmayacak sadece akıl verip gidecek sende onu istemiyorsun
Tamda böyle bir duygudayım evet
Tanıdıklarla muhaptap olmak istemiyorum özellikle çok ince detaycılar
Akraba komşu bu kişiler hiç dost olduğunu düşünmüyorum
başarısızlığı anlatmak istemez insan normal
Yargilanmak istemiyosun
Kim yargılayacak kendi kararı
Bosaninca kimseye anlatmak istemiorum diyo , evlenirken böyle degildi diyo , psikolojik olarak yargilanma telasi demek bu , tabiki kendi karari ama etrafindakiler konusacak , neden niye nasil niicin sen suclusun o suclu insanlari bilmiyomusun kanka
İnsan neden etrafındakiler için yaşar neden kim ne diyecek diye çekinir yaa
Değil mi kanka
İnsanlar olur olmaz konuşan çok iyi konuşan var kötü yorum yapan var yalan değil şimdi kendi pisliklerini saklayıp başkasınınkini ortaya dökmeye meraklılar çok uyanık olmak lazım
Onlar icin yasamiyolar aslinda , ama millet susmadigi icin insanin psikolojisini bozuyolar depresyona sokabiliyolar , düsünsene 20 30 kisi etrafinda seni yargiliyo , 3 5 tanesini takmasan biyerden sonra takmaya basliyosun hasta oluyo insan sonra
Aynen kendileri yapiyolar , ama milleti yargiliyolar onlara gelince normal hersey
En iyisi en iyi cevap kendi hayatına bakıp onları takmamak değil mi :) hatta o çevrenden uzaklaşmak
Bazen boş bulunup anlatıyoruz ama çok yalnış dost yok çünkü
Dost olur güvenebilirsin insanlara ama doğru kişiyi bulmak zor
Dimi kanka
Çok zor doğruyu bulmak herkesin suratında bir maske çünkü
Haklısın ama sen birilerine güvenmek zorundasın öyle ya da böyle bu bir ihtiyac yoksa hep mutsuz olursun anlatmalısın rahatlamalısın onunla kime güveniyorsan yani
Belki çekindiğin içindir :(
Kendi kapılarının önünü temizlesinler
Neden bitti, senden mi ondan mı kaynaklı
Sanki kotu birseymiş gibi geliyor ondan
Boşanıyor musun boşandın mı
Başarısızlık hissi
Kafa dinlemek istiyorsun yıprandın ondan olabilir
Mutlu olmadığın şey yapacağın için olabilirmi
Bence kisa surede birileriyle olursun
Herkes biseyler soracak çünkü
Çekiniyorsundur
Herkes öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?