Kavga edecek konu yok diye boşanmak istemem normal mi?

Kocam dan artık bıktım usandım iki yıl olcak evleneli çok severek evlendim

Ama bu adam beni asla hak etmiyor sürekli iyilik peşinde herkese yardım ediyor sokak hayvanlarına bakıyor akrabalarına para yolluyor birde çok duygusal yahu her şeye ağlıyor ha birde benim her istedigimi yapar

ben onunla kavga edecek konu bulamıyorum boşanmak istiyom haklımıyım?

Kavga edecek konu yok diye boşanmak istemem normal mi?
Cevapla