Başörtülü olup açılmak isteyip emin olamamak normal mi, bu kafa karışıklığıyla nasıl başa çıkılır?

Şimdi tartışmaya çok açık bir konu, çok hassas da bir konu bu nedenle sadece beni anlamanızı ve yargılamadan bana sanki bir yakınınız gibi yaklaşmanızı istiyorum. 29 yaşındayım. 9 yıl önce kapandım. Açılmak istiyor gibiyim ama ne hissettiğimi tam olarak ben de tanımlayamıyorum. Kapalı olarak kendimi çok seviyorum. Açık halimi de çok beğeniyorum ama kapalı halim kadar değil. Yani bir güzellik kaygım yok, motivasyonum daha güzel daha çekici görünmek değil. Şunu da eklemek isterim 29 yıllık hayatımda ibadetlerime en çok bağlandığım, en çok tevekkül ettiğim dönemimdeyim. Konu benim artık inanmıyor olmam da değil. Sadece saçımı açmak istiyorum bazen dışarıda yürürken rüzgarı hissetmek istiyorum. Bazen bir yere gitmek istiyorum ama başörtüm yüzünden yargılanır mıyım diye saatlerce araştırma yapıyorum kimler, nasıl insanlar gidiyor, hatta mesela bir etkinliğe gitmek isteyince oraya daha önce katılan insanların instagram hesaplarına bakma ihtiyacı hissediyorum. Normal hayatları nasıl, kapalı arkadaşları ile vakit geçiriyorlar mı, ben gitsem bu kız ne alaka burada denilerek dışlanır mıyım gibi bir sürü sorunun cevabını araştırıyorum. Birkaç ay önce işten ayrıldım, iş başvuruları yaparken şirketin LinkedIn sayfasına girip kişiler arasında kapalı kızlar çalışıyor mu diye bakıyorum: bu da yine kendimi rahatsız hisseder miyim kaygısı. Sanırım bu soruların cevabını bulmak için yaptığım araştırmalar beni çok yordu.

Başörtülü olup açılmak isteyip emin olamamak normal mi, bu kafa karışıklığıyla nasıl başa çıkılır?
Cevapla