Neden kaçtığını, neden istemediğini anlamaya, anlayış göstermeye çalışırım. Hâlâ devam ederse belli bir süreden sonra artık bayar istemez olurum, istemedikten sonra eşleşmem pek.
Açık söyleyeyim, bu ilişki tam “kedi-fare oyunu” olur. Yani sen netlik istedikçe öteki kaçacak, sen de hep cevap peşinde koşacaksın. Bu iş seni yorar, kafanı allak bullak eder. Belirsizliğe gelemeyen biriysen o kaçak tavırlı insan seni sürekli huzursuz eder. Netlik arayan biri, kaçanı değil, yanında duranı ister. Ruhunu yorma, çekici gelen şey genellikle merak ama huzurlu bir ilişki gerçek netlikte filizlenir 🌺🌤