Öncelikle merhaba, lütfen yadırgamayın, 25 yaşındayım, 1 evlilik yaptım, boşandım, ailemle yaşıyorum. Aile evine geldiğimden beri hiç çalışmadım, hep sağdan soldan isteyerek geçindim. Dertleşeceğim kız arkadaşım yok, kahve içecek arkadaşlarım yok, bugüne kadar tatile bile gitmedim, ailemle memleket turu hariç. Çalışmayı sevmiyorum, yapamıyorum ama artık bir yerden başlamak istiyorum, lütfen yardım edin. Ne yapacağımı, nasıl olacak, yaşam enerjim yok, hiçbir şeyden zevk alamıyorum. Tek çıkıp 2/3 saat dolanıyorum, ona da babam izin verirse. Tekrar söylüyorum, 25 yaşındayım, hiç gece çıkmadım mesela, kafa dağıtmadım. Ben artık yaşamayı bile ihtiyaç olarak görüyorum, lütfen bana yardım edin 😔
1 ay
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer