Ailem crop top ve kısa şort giymeme neden bu kadar karşı, sizce haklılar mı?

Açık giyinmekten kastım inanılmaz kısa, absürt, saçma kısalıkta olan şeylerden bahsetmiyorum, gayet normal, yazın her genç kızın giydiği göbek kısmında açıklık olan crop yarım tişört tarzı şeylerden bahsediyorum. Bir de normal şortlardan, eteklerden falan bahsediyorum. Babam, sen çok güzel bir kızsın, gençsin, çevredekileri bilsen giymek istemezsin tarzı şeyler söyledi. Siz ne düşünüyorsunuz bilmiyorum ama bu artık garipsenecek bir şey değil, bence oldukça normal, yazın her kız giyiyor, artık normal karşılanıyor. Bu arada şort giydiriyorlar ama çok kısasına, eteğe falan tepki gösteriyorlar

Ailem crop top ve kısa şort giymeme neden bu kadar karşı, sizce haklılar mı?
Cevapla