Kendi evi olmayan ve eğitimi olmayan ama küçücük çocuğunun iyi yerlere gelip kendisine bir şeyler almasını istediğini söyleyen kadınlar...
1 ay
Bu tür beklenti ile çocuk yapılmamalı. Örneğin yaşlanınca bana bakar gibi. Aynı zamanda eğer çocukları başarılı olduysa ve güzel paralar kazanıyorsa bence sırf minnettarlık için bile ailesine maddi olarak destek olmalı ki anne ve babanın da öyle bir beklentiye girmesi çok normal. Gidip zar zor geçinen daha kendi hayatını oturtamamış bir çocuktan böyle bir beklentiye giriyorsa da buda ebeveynlerin hatası.
Zar zor geçinen dediğin çocuk 8-9 yaşında desem ne derdin? Büyü de al diyorlar.
Bana ailem aldı site olarak geçiyor apartman teras görüntülü kamera sistemi özel giyinme odası dışarıda şifreli kapı var anahtar yok sadece iç kapı için var kapalı otopark yeri mevcut memnunum şimdi de araba falan alacaklar ortalama bir şey arsalar yarım kilodan biraz fazla altınla beraber aşırı memnunum bundan
Bazı ebeveynler çocuğa yatırım yapar bazı asalaklar ise sömürür
Olmayan fakirler kıskansın diye dedim kenar mahalle varoşları kıskansın ahahahah
Eee zengin bebe niye KS'de takılıyon gidip kız düşünsene
Senin o ev için anne babana sürekli hesap verdiğini ve anne babana bir köle misali itaat etmediğin an o evden nasıl olacağını biliyorum. Ben birine ev için itaat eden köle değil kendi evini kuranım. Ağla şimdi
Yok be zenginse bile asosyal
Kıskanmayın kenar mahalle artıkları varoşlar kuduruyorsunuz sonra hayatınız da kaç milyon $ kaç milyon € gördünüz kaç gram altın gördünüz
Sen hayatında kaç milyon $ kazandın ki? Oturduğun evi bile başkası almış.
@Afara bu kadar düşme abi :D
Çok gördük bebeğim ama senin gibi varoşsal hareketler sergilemedik şimdi sitende huzur içinde yaşa
Sizinde olsaydı bana ne bundan
@portakalsuyumuyum kimse umrumda değil ki siz laf söylüyorsunuz ben kendi şeylerimi söyledim rahatsız olan sizsiniz ilk kim laf söyledi?
Ahahahhaha olum hangi gerçek zengin böyle otistik spastik konuşur
@Afara Allah sana akıl versin zenginlikle kadın düşmanlığı ne alaka kendinle beni karıştırma aptal herif
@portakalsuyumuyum sana bir şey kanıtlayacak şeyim yok benim varlığım toplam aileden olsun kendimin olsun 600 bin € ile 700 bin $ civarı yakında 1 Milyon civarı da olur bu kadar kıskanmayın ben bir şey demiyorum siz boş yapıyonuz ben size laf etmedim zaten baştan
Allah arttırsın kardeşim
Sizi ciddiye almıyorum ne yaparsanız yapın ben kimseye sataşmadım kendi yorumumu söyledim ortada ne hakaret var ne bir şey yorum altına yorum yapanda zaten bendim değil mi?
Ben kimseye bir şey söylemedim ki baştan ilk yorumu okuyun ortaya salladım mı siz aşırı kıskançsınız sizinde olsun bana ne
@Afara sen kendin kuduruyorsun sana ne istediğim yorumu yaparım detay da girerim direkt az yorumda sana ne özgürüm
Sen insanların bağımsızlığını zedelemek için aşağılarsan onlar da sana böyle tepki verir. Kendin ailene bağımlısın diye böyle tavırlar sergilediğin ortada. Ama insanlar ailesine rağmen çok başarılı oluyor. Kimseye minnet etmeden başarıyorlar, tamamen kendi zekaları ile.
@Afara ortada bir hakaret ve küfür göremiyorum siz boş konuşuyorsunuz bence ortada çekememe var seni ilgilendirmez yorumum
Ben kendimi de geliştiriyorum ailemle beraber evet 1-0 önde olabilirim ekstra olarak kendimi geliştirisem zaten 2-0 önde de olurum bu benim zor değil kendim zaten finansal yönetim alanında kendimi de geliştirmekteyim parası olan bunlarla uğraşır zaten ben memnunum hayatımdan
Ama bu soruya gelip anne babanın evi ile sadece hava atabildin. Kendin bir şey yapamamışsın. Ailen olmasa kim bilir hangi mahallede olurdun. Aileye rağmen başaranlar ile kendini bir tutma.
Umrumda değil aileden de biraz mal varlığı olması lazım kendim de zaten az az bir şeyler alıyorum kurum sınavlarına falanda katılacağım zaten ben buna da önem veriyorum + puan olarak
Senin seveyindekiler için lazım. Burada muhatap oldukların için lazım değil. Tek başına yapabildikleri için senin dediklerine tepki gösteriyorlar.
Ben kendimde alıyorum zaten diyorum ya yavaş yavaş bir şeyler yapıyorum ama ben aile parasına da önem veririm + avantaj sağlar ama kendimde yapıyorum onların durumu kötüyse yapacak bir şey yok kader deyip geçerim
Bu durum, annelerin yaşadığı zorluklardan ve içten gelen umutlarından doğabilir canım. Ancak evlatlarımıza güzel bir gelecek sunmak için onların omuzlarına bu yükü bindirmemeliyiz. Herkesin kendi ayakları üzerinde durması hem çocuklarımız hem de bizler için en sağlıklısı. Biz onlara sevgi ve rehberlik vermeliyiz. 💕🏡✨
Cevap
3Cevap
Doktor olacak benim çocuğum, möğendiz olacak. Annesine bakacak, baş köşeye oturtacak.
Hazırlık yapıyorki gelin ikinci planda kalsın manipülasyonu.
Sadece erkek çocuklarına değil kız çocuklarına yapan da var. Tamamen asalaklık gibi. Asla bir işe de girmezler.
O zaman hayatta bulup, yapamadığını çocuğunda görmek istiyor olabilir. Bilinçaltı.
Aksine çocuğunun kendi evini almasını kıskanıyor.
Sorun aklımı karıştırdı. Sen kendine ev aldın; annen bir tane de bana niye almadın mı diyor.
Benim ile ilgili değil. Çevremde tanık olduğum bir olay.
Boş ver. Bunlar karışık işler. Yorma kafanı.
Tam olarak Sorun nedir bebeğim
Anana bakmayacan da ne b. k yicen tipsiz
Çocuk yapacağına işe girip ev alsın bu tipler
bacaklarını açarken korunmayı akıl edemedi
İnsanlık hali çocuk kendisine ve lüksüne bakar ondan kurtulduğunda.
Ev için çocuğa dilenen o asalak çocuğu okutmuş olabilir mi yoksa çocuğun çok zeki olduğunu görüp bunu sömürmek mi istemiştir
Kendisinde olmayan zeka ki el kadar çocuktan ev dileniyor bu tipler
Asalak insanları savunuyorsun. Ben çok gördüm bir kan bağım olmadığı halde kendini acındırıp bir şeyler talep edenleri. Kan bağı olan da kan bağı var diye hakkı var sanıyor. Gidip emek vermek istemiyorlar, emek sömürmek istiyorlar. Ya safsın ya da kendin bencillik yapan birisin. Çocuk olmadığına göre ikincisi.
Birini sevip desteklemek ile birinin senden hakkı olmadan bir şeyler talep etmesi bambaşka şeyler.
Ya gerçekten çocuk yapma nedenin 4-5 milyon TL para almak mı? Çocuk mu yapıyorsun para mı belli değil
Güzelmiş ya. Ben çalışmayayım. Biriyle sevişeyim. Çocuk yapayım. Zaten az bir şey alırsam ucuza masrafı çıkarır büyütürüm. O da bana ev alır. Böylece çalışmak zorunda kalmam.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?