İki kişi sevişip çocuk çıkarıyor ortaya bunun adı kutsallık ve başarı oluyor neden?
Bı buluş yapılmış ya da topluma faydalı bı sey kesfedilmis. İki kişi yatağa yatıyor sonuç bu🤣bizk. milletimiz şaka gibi bu arada ben zorluğuna bişe demiyorum ama tabiki aşırı zor bu arada kısır falan değilim şimdi laf ediyorum diye öyle sanmayın istersem olur ama asla istemiyorum Allah korusun. Çok ama çok zor bir olay evet doğru cesurca ve zor denenebilir ama kesinlikle kutsallik ve başarı degildir çocuk yapmak hatta bence maddi manevi zorluk ayak bağı özgürlük düşmanı bı varlık insan onun için kendini paraliyor ya kadinalr kendisinnin ağzına edilmesine meraklı demekki🤣 değişik
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer