Anneliğin abartilmasi konusunda ne düşünüyorsunuz?

İki kişi sevişip çocuk çıkarıyor ortaya bunun adı kutsallık ve başarı oluyor neden?

Bı buluş yapılmış ya da topluma faydalı bı sey kesfedilmis. İki kişi yatağa yatıyor sonuç bu🤣bizk. milletimiz şaka gibi bu arada ben zorluğuna bişe demiyorum ama tabiki aşırı zor bu arada kısır falan değilim şimdi laf ediyorum diye öyle sanmayın istersem olur ama asla istemiyorum Allah korusun. Çok ama çok zor bir olay evet doğru cesurca ve zor denenebilir ama kesinlikle kutsallik ve başarı degildir çocuk yapmak hatta bence maddi manevi zorluk ayak bağı özgürlük düşmanı bı varlık insan onun için kendini paraliyor ya kadinalr kendisinnin ağzına edilmesine meraklı demekki🤣 değişik

Anneliğin abartilmasi konusunda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla