Amaç cinsiyetçiliğe karşı çıkmak değilmiş?

Kadınların son senelerindeki tavırlara bakınca görüyoruz ki amaç cinsiyetçiliğe karşı çıkmak değil cinsiyetçiliğin şeklini değiştirmekmiş. Ama adil değil. Şunu söyleyeyim ki ataerkil düzende erkekler kadınlar için çok çalışıyordu tüm sorumluluk onlar üzerindeydi ve bunun karşılığında biraz fazla hakları vardı. Ama şu anki düzende kadınlar üstünlük alırken hiçbir sorumluluk almıyor. Resmen dokunulmazlık var. İşte bu neyi yarattı? Bir cinsiyeti üstün, dokunulmaz kılmak istiyorlardı ve bunu ataerkillikten çok daha kötü yaptılar. Ataerkil düzende erkekler mutsuzdu şimdi kadınlar da mutsuz.

Amaç cinsiyetçiliğe karşı çıkmak değilmiş?
Cevapla