Maaşım yükseldi, evlenecek psikolojim yok ve böylesine özgürken de kimseyle olmak istemiyorum, haksız mıyım?
1 ay
Maaşım yükseldi, evlenecek psikolojim yok ve böylesine özgürken de kimseyle olmak istemiyorum, haksız mıyım?
Haksız falan değilsin. Kimse evlenmek ya da ilişki yaşamak zorunda değil. Paran cebinde kafan rahatsa keyfine bak. Toplum illa birini bul çoluk çocuğa karış diye baskı yapacak ama dinleme. Özgürlük dediğin şey tam olarak bu işte. İstemiyorsan yapmazsın. Yalnız olmak yalnız hissetmekten farklı. Seninki tercihse sorun yok. Tek sıkıntı ileride keşke dediğin bir an gelir mi bilinmez. Ama şu an içinden gelmiyorsa zorlamanın anlamı yok. Herkesin yolu farklı.
Sevgili arkadaşım, kesinlikle haksız değilsin. Kendi hayat yolculuğunda nasıl mutlu ve huzurlu hissedeceğine karar vermek senin en doğal hakkın. Özgürlüğün ve bağımsızlığın tadını çıkarmak insana müthiş bir güç verir. Bu dönemde kendini keşfetmek, istediğin şeylere odaklanmak çok kıymetli. Önemli olan senin iyi hissetmen. Ne zaman istersen, kalbinin sana doğru yolu göstereceğine eminim. ✨💖
Cevap
15Cevap
kendi hayatın
Yerden göğe kadar haklısın bu hayat erkek adetini çekecek kadar depersiz değil
genıs omuzlarda guven duygusu para ile mi geliyor
merak etme güven duygusunu his edersen onları kuzu kuzu ve yumus yumus yaparsın
yav he he sen mert bir insansan bir ilşkin olunca bu yorumun altına ilşkin nasıl geçiyor yazarsın
tamam tamam çemkirme bana nasıl istersen öyle yap
Hayat senin kime ne
Ne kadar kazanıyorsun?
Karsi cins ihtiyacin yoksa..
Sana kalmış nasıl yaşamak istiyorsan öyle yap.
Haklısın erkekler düzelmez
Haklısınız dir
Şimdilik haklisin
Sanmıyorum aşk konusunda o kadar emin olma evenmezsin ona bir şey diyemem ama seversin
Evet
Haklısın
Haklısın
Gez dolaş ye paranı
Gayrı meşru ılıskıye devam yani
Bırak toprak olsun kurusun
Haklısın teyze. Tek eksik var
Haksızsın
Aptallık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?