Evlenmek İmkansızlaştı, Kabahatim Üniversite Okuyup Yaşlanmak Oldu, Napmak Lazım?

İyi bir bölüm okuyum dedim, Makine müh okudum. Geç güç bitti, işe atılıyım dedim hayal kırıklığı oldu, düşük maaşa yüksek performans beklenildi. Bölüm zaten erkek bölümü otomatik sap kaldım. Sonra ailem banane, he he, olur olur kader kısmet ahiret kafasındalar. Yalnız yaşıyorum, sıkıldım, yaşım 29. Sırf kız arkadaş edinebilmek için ikinci üniversite kazandım, ondan da pek umudum yok. Ama olabilir de. Zamanında sadece işe girmekle uğraştım şimdi evliydim. Şu an önümde kaç sene var bilmiyorum. Acıtan kısmı her günden zevk alamamam. Millet malı götürüyor biz de hadi bize ne zaman sıra gelicek diye umutlanıyoruz.

Evlenmek İmkansızlaştı, Kabahatim Üniversite Okuyup Yaşlanmak Oldu, Napmak Lazım?
Cevapla