Saka gibi. Ne arkadaslarim var cikicak ne ortamim ne kuzenlerimle aram iyi hicbisey yok.
BIRSURU KIYAFETIM VAR yeni HEpsi curuyo yaaa dolapta. yeter artik vallahi bakkala giderken giyemem ya bunlari..21im eşim olsa gezeriz tum turkiyeyi diyorum disari cikariz aksam ustu ama tek basima birakmiyolar baska sehirlere gitmemi. Kismetimde Şu an cikmadi.. napcam? En guzel yillarim bosuna gidiyor? Evlilik bir kurtuluş bi özgürlük gibi geliyo bana
Güncellemeler
+1 yıl
Peki sizce
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Sen evli olanların durmadan oradan oraya gezdiklerini, kışın ayrı yazın ayrı tatil yaptıklarınımı düşünüyorsun?
Goruyorum instada
Oyle olmasa bile beni seven biri oldugunu herzaman yanimda oldugunu bilmek bile guzel
Şu an herkes hayatı isntada paylaşılan gibi sanıyor ama emin ol gösterilen reklam yapılan başka gerçekler başka
Yani çözüm gibi ama kendini bi kaos dan çıkarıp diğerine de sokabilir
O nasil
gider evlenirsin mesela kocan ilk iyi olur sonra bi bakarsın yok evden cıkma , kısa giyme , kimsseyke oturma vs...
böyle tipler var.
Evet orasi öylee valla
Amaç cinsellk değil dimi? Sadece serbest özgürce yaşama?
Evet
Anladım , bence hic. Zıplama boş yere. Yaş kaç?
21 yasindayim
Yani söyle ben ege bolgesinde Denizli'de oturuyorum , hani benim de kız arkadaş çevrem fazla yok.
Buralarda olsan ya da bu çevreye yakın , beraber takılırdık , cafe , sinema , tiyatro , nereye istersen falan. ..
Yok ben oralarada degilim sagol
Pekiii :) yapcak bişi yok o zaman ama ne zaman isterse n mesaj atabilirsin dinlerim
Sağolasın
kafana göre eş bulursan olur bunlar. cahil öküzün biri denk gelirse unut gitsin
Öküze denk geldim baslamadan bitirdi
Iste bize normali denk gelmez
inan evlilik kurumuna aklım ermedi bir türlü. şu an ben de boşanıyorum.2 yıla yakındır mahkemeliğiz en fazla 6 ay daha uzar sonunda bitecek.
ne kadın ne erkek istediğine ulaşamıyor tam zıt insanlar birbirine denk geliyor
Üzüldüm..
Evet bazen öyle oluyor ama nadirde olsa mutlu olanlarda var
Mesleğim elimde olsaydı konuşmak isterdim ama yok öğrenciyim halen
Birilerine ihtiyacın yok çık gez sevdiğin yemeği ye sinemaya gir sonra mağaza gez evine dön zor bir şey değil bu
Tek basima keyif vermiyor bu eşimle yapmak istiyorum
Belki bunu yaparken eşinle tanışacaksın ya da eşin asla bu yerlere gitmeyecek sevmeyecek?
Sevmese niye evlenelim ki ayni degiliz evlenmebin ne anlami kaldi
Aynı bir insan bulma ihtimalin çölde su bulmak gibidir o yüzden imkanın varken hayatı yaşa sonra ikinci hayatını
Offff anlamiyo kimse beni ben baska sehir gezmek istiyorum
Otobüs bileti al gez zor bir şey değil
Tek istemiyorum nesini anlamiyosun
O zaman flash tv ye gidip evlen
Oho o programlar bile kapatildi
Ayca flash tv istemiyorum böyle guzel bi tanusma olsun carpisalim
Yok artık 20 sene düğün borçlarını ödeyeceksiniz ne tatili ya evlilik kurtuluş değildir çalış ve ortamını değiştir çıkar o fikirleri aklından
Offf aglicam ya
Evliligin ozgurlukle alakasi yok daha cok isin oluyo
Tam terside olabilir
Elbette ama Şu an girunen o
Bu halde evlenmek çok bişey degistirmez
Bu halde derken?
Halimde ne var
Kendi adına biseyler yapmakta yetersizsin beyaz atlı prens masallarda olur evlenincede pek varlık gosteremezsin bu şekilde
Niye varlik gosteremeyeyim iyimisin
Aynen herkes sahil kenarında tatil yapıyor Şu an
Cidden ya
Ama senin arkadasin vardir
Ortam kalabalık biraz
Sansa bak
Çirkinleri almıyoruz gruba
Ne alaka
Üstüne alınma
Arkadaş olmayınca maalesef böyle oluyor.
Senindemi yok
Hepsi kazık attı gitti. Bende kaldım neyse ki üniversiteye başlayacağım.
Offf napcaz aglicam gercekten acil birini bulup evlenmeliyiz
Fiziğini iyi tut, parası olan birisiyle evlen. Yaşın kaç
21. Nerede bulayim parali birini mesele para degil
Ben sevilmek istiyorum. para degil
Fizigim icin benimle olsun istemiyorum
Üversiteye gitmedin mi
EVLİLİK biraz duygu, biraz cinsellik fazlaca sermaye ve fazlaca yeni yerler görmek
Gitmedim evdeyi.
Erkekleri arzuladığın oluyor mu
Of yallah köyüne
Değil. d