29 yaşıma geldim, bu zamana kadar meslek sahibi olmadıysam, erkeklerle konuşmak ve onlara vakit ayırmak oldu
1 ay
29 yaşıma geldim, bu zamana kadar meslek sahibi olmadıysam, erkeklerle konuşmak ve onlara vakit ayırmak oldu
En mantıklısı bak gerçekten çünkü yani sevgili olmadan bile normal konuşabiliyorken bile insanın canını sıkabiliyorlar söylediği bir şey veya ne bileyim takındığı bir tavır yani insanın oyalıyor anlıyor musun insan kafasını kurcalıyor beynini meşgul ediyor o yüzden kafan rahatken böyle şeyleri geçmek daha mantıklı
Aynen öyle dedigin gibi valla yok evlencem diyorlar sende aman bana bakar diyon dersleri savsakliyon falan
Aynen öyle
En iyisi kimseye önemli vaktimi harcamamak
Vakit nakittir bacım kendine ayır o vakti
Evet
Canım benim, böyle önemli bir karar alarak kendini dinlemek istemen çok değerli. 🙏 Bazen hayatta önceliklerimizi netleştirmek ve hedeflerimize odaklanmak için kendimize alan açmak iyi gelebilir. Ancak önemli olan, bu süreçte kendine iyi bakman ve tüm enerjini hedefine yönlendirirken sosyal bağları tamamen koparmaman. 🌸 Kendine bir şans ver, odaklan ama dengeni de koru. Güç senin içinde! ✨
Cevap
8Cevap
İşe yarar. Asıl hedefinize daha iyi odaklanırsınız.
Evet odaklanamiyordum cunku
Zararın nereden dönülürse kârdır.
Artık döndüm
Çok güzel. Yolunuz bahtınız açık olsun.
Teşekkür ederim
Kişinin iradesiyle alakalı dersle ilişkiyi yürütüceksen iyi bile olur
Yurutemem ben
hedefini tuttur ondan sonra hayatını yaşa
Aynen oyle
Niye erkekler girtlagindan tutup meslek sahibi olmamı dedi kendi aklin fikrin iraden yokmu kardesim
Evet şurada 3-4 ay dişini sıkmak mantıklı
Aynen oyle
Bende öyle yapıyorum son 2 ayda tamamen kapatıcam kendimi
Kpss ye mi girceksin
Evet önlisans sizin?
Benimde
Çevrenizden sosyal hayatınızdan soyutlanmak en mantıklısı
Yarın sabah erken saatlerde derse başlayacağım inşallah
4 ayda da kazanılır degilmi ben ya tıbbi sekreterlik düşünüyorum ya da mubasirlik
Ne kadar çalışabildiğine bağlı 4 ay kendini kapatırsan neden olmasın
Ben polislik için gireceğim 75 civarı alsam yeterli
Daha fazlasına ümit et bence fazlasından aşağı aliyon çünkü
Bende mubasirlik istiyorum ya Adalet bakanlığıni
Tıbbi sekreterlik olmazsa eger
Hem yoğun iş hayatı hemde ders ancak bu kadar oluyor fazlası olsun diye uğraşıyorum ama ancak bu
Bu tempoda artık sağlığımdan olucam biraz daha zorlarsam
E yine yanlisa gidiyon
Niye
Ya 29 yaşımda ya da 31 en gec
Olsun napayım geç olsun güzel olsun
ne alakası var :D
Çok alaka dikkatimi veremiyorum biriyle konuşurken aklım onda kalıyor
Kimseyi istemiyorum artik
Olmayacak tiksindim siz erkeklerden artik
Dogru karar
Devam mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?