İşim gereği erkeklerle çok diyalog halindeyim bu yanlış anlaşılır mi?

Mimarim şantiyede çalışıyorum ve çoğu bana karşı çok saygılı. 30 40 erkekle oturup yemek yiyorum ve bazen kendimi tuhaf hissediyorum onlar benim için kötü düşünüyor mudur burada ne işi var diye

İşim gereği erkeklerle çok diyalog halindeyim bu yanlış anlaşılır mi?
Cevapla