İşyerinde erkeklerle arama mesafe koymam yobazlık mı?

samimi ve arkadas gibi olmak istemiyorum iş konuları dısında güncel bikaç konu konusuyorum onun haricinde soğuk davranıyorum cünkü böyle rahat hissediyorum, benim gibi olan var mı? yoksa ben geri kafalı mıyım bilmiyorum

İşyerinde erkeklerle arama mesafe koymam yobazlık mı?
Cevapla