Erkeklerle nezaman konuşsam hep sanki işime engel oluyorlarmış gibi hissediyorum sizce neden?

Yani mesela diyelim günlük rutinim var pat mesaj atıyor off yine konuşcam diyorum günlük yapacaklarim yarım kalıyor veya gece uyuyamıyorum çünkü yine konuşuyoruz sonra bunalıyorum ve bay bay yapıyorum yani o erkeğe ama yaşımda geçiyor birini bulmam lazım ama durum bu niye böyle anlamadım off

Erkeklerle nezaman konuşsam hep sanki işime engel oluyorlarmış gibi hissediyorum sizce neden?
Cevapla