Erkekler neden görüşm/tanışma konusunda bu kadar ısrarcı oluyor?

Bir erkek instagramdan istek attı. Tanimadigim kisileri kabul etmiyorum.3 defa atti. Ilk ikisini reddettim. Ucuncu de kalin kafali misin kabul etmiyorum iste diye sinirlenerek engelledim.

Sonra ayni soyaddan birileri daha istek atmaya başladı. Biri erkek biri kizdi. Kuzen, akraba vs diye dusunuyorum. Onlari da kabul etmedim. Sonra baska hesap açmış tekrar attı. Red verdim. Yine atti. Birkac hafta oyle durdu. Yine engelledim. Sonra bir yerde denk geldik. Hesabim acik degil bir profil var sadece. Nereden tanidiysa bilmiyorum, belki onceden bir yerde gormuste olabilir bilmiyorum.

Geldi merhaba falan dedi. Ben sana instagramdan istek atiyorum da itinayla reddediyorsun, engelliyorsun dedi😅 bende tanimadigim kisileri kabul etmiyorum dedim. Artik tanıyorsun adım şu bu vs dedi. Bende söyledim, daha da konusup tanismak isterim dedi ufak konustuk böyle. Gitti. Eve gidince tekrar istek atmış.

Arkadaslar erkeklerin bu israrini anlamiyorum. Turk erkeklerinde hayir diye bir secenek yok mu? Ben sosyal mecradan sevgili yapmak, evlenmek isteyen biri degilim. Cocugun profili de tam net degildi. Erkeklerin kafasini yan donup cektikleri bir poz var ya. Oydu. Tipini falan da anlamadim profilden. Ki iyi olsa yine kabul etmezdim.

Geldi gordum cokta begendigimi soyleyemem açıkçası. Hani belki konusur ederdikte hani israrci olmasi da itici bir yerde. Iyice cileden cikardi beni. Tanismanin da bir üslubu var.

Hadi bir denersin iki denersin olmazsa olmuyordur. Ya benimsin ya kara topragin misali bu kadar israr da sogutuyor daha tanimadan bilmiyorum. Sanki boyle yapiskan bir tip gibi geliyor bana boyleleri.

Iliskiye falan baslasan bırakmaz peşini, ayrilamazsin, yeri gelir ayrilmamak icin tehdit eder gibi de geliyor bilmiyorum. Tamam beğendin istek attin olmadi, bizzat gorustun olmadi. Yani dahasi korkutucu oluyor bir kiz açısından.

Erkekler neden görüşm/tanışma konusunda bu kadar ısrarcı oluyor?
Cevapla